Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 656 záznamů.  začátekpředchozí647 - 656  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zrcadlení
ŽEMLIČKOVÁ, Monika
Diplomová práce na téma {\clq}qZrcadlení`` se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zabývá vlastním vymezením tématu zrcadlení z několika hledisek ve spojitosti s psychologickými aspekty vnitřního prožívání člověka a jeho vlastní existenci. Dále je zde přehled umění od 90. let 19. stol. do 80. let 20. stol., po němž se soustřeďuji v průřezu těchto let na konkrétní dílo jednotlivých umělců Jana Preislera, Emila Filly, Františka Jiroudka, Karla Součka, Františka Ronovského, Jiřího Sozanského, Václava Bláhy ml. a jeho vnitřním vyzněním. Praktická část kopíruje téma {\clq}qZrcadlení`` a vnitřního prožívání v dialogu se světem společně s objasněním mé inspirace a myšlenkových východisek. Zahrnuje šest portrétních obrazů velikosti 115 x 80 cm (akryl na plátně) a doplňující skici.
Zjevení Janovo
GOTTHARDOVÁ, Kateřina
Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část s názvem {\clqq}Sakrální výtvarná tvorba v české malbě 20. století`` popisuje vybrané konkrétní projevy a formy výtvarné tvorby v prostředí českých kostelů a kaplí. Formou úvahy pojednává o možnostech a limitech uměleckých a společenských. Praktickou část tvoří šest obrazů o rozměrech 75x109 cm. Inspiračním zdrojem je apokalyptická část Bible {\clqq}Zjevení Janovo``.
ŠPERK (soubor plastických objektů). Šperk v tvorbě přírodních národů
HORÁKOVÁ, Petra
Diplomová práce, kterou držíte v ruce, má dvě části. Tou dominantní je soubor dvanácti šperků mé vlastní tvorby. V ozdobných objektech se snažím o hledání rovnováhy tvarů, struktur i materiálů. Šperky jsem vytvářela z přírodnin, které mne často ohromují svým půvabem. Největší inspirací se mi staly přírodní národy, které šperku nepřipisují jen význam zdobný, ale i magický. Blízké mi bylo i užívání přírodních materiálů. V teoretické části této práce se věnuji srovnání šperků přírodních národů s prvními šperky lidstva. Ptám se po původu magie a umění vůbec. Nalézám spojitosti s ještě dnes žijícími přírodními národy - v magii šperku, v užití materiálů a ornamentu. Píši také o funkci šperku. Snažím se vysvětlit pojmy jako amulet, talisman a fetiš. Celý text je doprovázen obrazovou dokumentací. V poslední kapitole se zmiňuji o záměru mé práce, reflektuji zde tvůrčí proces mé tvorby. Její fotodokumentaci obsahuje příloha.
EGYPT
MICHNOVÁ, Markéta
Diplomová práce je zaměřena na Egypt, který byl ve starověku kolébkou jedné z prvních civilizací v dějinách lidstva. Lidé, kteří zde žili před tisíciletími, nám zanechali obrovské dědictví v oblasti umění, architektury a literatury. Z jejich moudrosti a předvídatelnosti je možno si mnohdy brát příklad i pro náš život v současné době. Egypt a jeho dávná minulost je téma natolik rozsáhlé, že se jím zabývá celý vědní obor zvaný Egyptologie. Možností a metod, jak dané téma rozpracovat, je nepřeberné množství. Ve své diplomové práci jsem se snažila rozpracovat toto široké téma, které jsem však nemohla zmapovat ve všech jeho aspektech a podobách. Nekladla jsem si za cíl seznámit žáky prostřednictvím daného projektu s detailním světem Egypta, ale pouze ukázat jednu z možných cest, jak by mohlo být toto téma rozpracováno pro potřeby výuky žáků 1. stupně ZŠ. Je velmi důležité podchytit zájem a zvídavost dnešních dětí o dané téma a zaujmout žáky natolik, aby se o historii Egypta zajímali navíc i v mimoškolních aktivitách.
Umění jako nástroj marketingu
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout čtenáři ucelenější pohled na možnosti využití umění v marketingu. Stěžejní část se věnuje plakátové tvorbě, vzniku pojmu plakátu jakožto nástroje pro přiblížení zboží a služeb veřejnosti, až po současnou situaci a nastínění nepřeberných možností tohoto reklamního prvku. Dále jsou do práce zahrnuty i další formy kombinace marketingu s uměním, a to propojení grafického designu s celkovou tváří firmy. Vzhledem k vysoké úrovni grafické tvorby v České republice není nutné chodit daleko, proto se autorka textu zaměřuje převážně na tvorbu domácí a pozastavuje se nad konkrétními příklady firemního stylu. Součástí práce je i analytická část, konkrétně průzkum orientace veřejnosti v této problematice pomocí dotazníku. Cílem bylo zjistit, jak propojení marketingu a umění na lidi působí, co si o něm myslí a jaké konkrétní projekty jsou v nejširším povědomí, tudíž nejúspěšnější.
Marketingová činnost prodejní galerie
Ferencová, Dagmar ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovanie situácie na súčasnom slovenskom trhu s umením a charakteristika subjektov, ktoré sa venujú predaju umeleckých diel. Práca sa zaoberá konkrétnymi marketingovými problémami v tejto oblasti. V závere je analyzovaná Matica slovenská ako významná inštitúcia Slovákov s dlhoročnou tradíciou.
Cestovní ruch a umění
Řezníčková, Alžběta ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce s názvem Cestovní ruch a umění pojednává o spojení těchto dvou odvětví. Zkoumá také jeho potenciál a jeho přínosy přibližuje na příkladech. Rozebírá jistá specifika cestovního ruchu spoejného s uměním.Posuzuje zda je umění schopno přilákat turistu do dané destinace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 656 záznamů.   začátekpředchozí647 - 656  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.