Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Univerzální grafický editor jako knihovna a modul pro Python
Košulič, Jaroslav ; Kočí, Radek (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Častým prostředkem pro přehledné zobrazení informací jsou různá schemata, diagramy, souhrně grafy. Používají se často například ve výuce pro prezentaci některých algoritmů a velké využití mají i v technické praxi v podobě UML diagramů, grafů topologie sítě a graf můžeme dokonce pozorovat v elektrotechnických schematech a návrhu HW architektury. Před dvěmi lety proto začal vznikat projekt Univerzálního grafického editoru. Jeho cílem je zaplnit mezeru na trhu poskytnutím dostupného univerzálního  nástroje pro práci s grafy. Na tehdejší práci navázal semestrální projekt, jehož dalším pokračováním je tato diplomová práce. Cílem je navrhnout,  implementovat, zdokumentovat a otestovat modul pro jazyk Python poskytující objektové rozhraní pro práci s grafy s využitím knihovny s rozhraním jazyka C vytvořené v rámci semestrálního projektu.
Modelování HW designu v UGE
Varga, Ladislav ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Predmetom tejto práce bolo navrhnúť zásuvný modul pre program Univerzálny grafický editor, ktorý uživateľom umožní vytvárať návrh hardware. Návrh HW architektúry začína spravidla kreslením blokových schém navrhovaného systému. Návrh je potom zapísaný v niektorom z jazykov, slúžiacich pre popis hardware. Keďže implementácia návrhu v týchto jazykoch má modulárnu štruktúru, tzn. podobnú štruktúre blokovej schémy HW návrhu, je možné uvažovať o preklade schémy, ktorú v programe nakreslí vývojár, do zdrojového kódu jazyka pre popis hardware. Táto myšlienka má za cieľ uľahčiť návrhárom HW prácu, ktorá môže byť zautomatizovaná. Navrhnutý modul poskytuje prostriedky pre vytváranie HW schém a komponent na rôznej úrovni abstrakcie a interaktívne týmito úrovňami prechádzať. Modul tiež implementuje preklad nakreslenej HW schémy do kódu jazyka VHDL.
Univerzální grafický editor - import/export
Kádek, Tibor ; Polášek, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou tvorby grafov v systéme UGE (Univerzálneho grafického editora) a možnosťami, ktoré ponúka pre programátorov zásuvných modulov. Cieľom práce bolo navrhnutie formátu UGML (UGE Graph Markup Language), implementácia zásuvného modulu pre import a export grafu systému UGE, implementácia exportu do vektorového formátu SVG a niekoľkých rastrových formátov. Práca rozširuje možnosti jednotlivých častí systému, hlavne aplikačného rozhrania a prácu s grafickou reprezentáciou grafu.
Modelování HW designu v UGE
Varga, Ladislav ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Predmetom tejto práce bolo navrhnúť zásuvný modul pre program Univerzálny grafický editor, ktorý uživateľom umožní vytvárať návrh hardware. Návrh HW architektúry začína spravidla kreslením blokových schém navrhovaného systému. Návrh je potom zapísaný v niektorom z jazykov, slúžiacich pre popis hardware. Keďže implementácia návrhu v týchto jazykoch má modulárnu štruktúru, tzn. podobnú štruktúre blokovej schémy HW návrhu, je možné uvažovať o preklade schémy, ktorú v programe nakreslí vývojár, do zdrojového kódu jazyka pre popis hardware. Táto myšlienka má za cieľ uľahčiť návrhárom HW prácu, ktorá môže byť zautomatizovaná. Navrhnutý modul poskytuje prostriedky pre vytváranie HW schém a komponent na rôznej úrovni abstrakcie a interaktívne týmito úrovňami prechádzať. Modul tiež implementuje preklad nakreslenej HW schémy do kódu jazyka VHDL.
Univerzální grafický editor - import/export
Kádek, Tibor ; Polášek, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou tvorby grafov v systéme UGE (Univerzálneho grafického editora) a možnosťami, ktoré ponúka pre programátorov zásuvných modulov. Cieľom práce bolo navrhnutie formátu UGML (UGE Graph Markup Language), implementácia zásuvného modulu pre import a export grafu systému UGE, implementácia exportu do vektorového formátu SVG a niekoľkých rastrových formátov. Práca rozširuje možnosti jednotlivých častí systému, hlavne aplikačného rozhrania a prácu s grafickou reprezentáciou grafu.
Univerzální grafický editor jako knihovna a modul pro Python
Košulič, Jaroslav ; Kočí, Radek (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Častým prostředkem pro přehledné zobrazení informací jsou různá schemata, diagramy, souhrně grafy. Používají se často například ve výuce pro prezentaci některých algoritmů a velké využití mají i v technické praxi v podobě UML diagramů, grafů topologie sítě a graf můžeme dokonce pozorovat v elektrotechnických schematech a návrhu HW architektury. Před dvěmi lety proto začal vznikat projekt Univerzálního grafického editoru. Jeho cílem je zaplnit mezeru na trhu poskytnutím dostupného univerzálního  nástroje pro práci s grafy. Na tehdejší práci navázal semestrální projekt, jehož dalším pokračováním je tato diplomová práce. Cílem je navrhnout,  implementovat, zdokumentovat a otestovat modul pro jazyk Python poskytující objektové rozhraní pro práci s grafy s využitím knihovny s rozhraním jazyka C vytvořené v rámci semestrálního projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.