Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware
Pučelíková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tučková, Magdalena (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií společnosti Tupperware. První kapitola teoretické části popisuje podstatu marketingu a jeho znaky, věnuje se marketingovému a komunikačnímu mixu, komunikační strategii obecně a také SWOT analýze. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na konkrétní marketingové komunikační aktivity. V praktické části se již práce konkrétně zabývá představením společnosti Tupperware, analýzou stávající marketingové a komunikační strategie dané společnosti. Analýza zmíněných strategií vyústí ve vlastní návrhy na vylepšení do budoucna.
Americké účetní standardy v prostředí společnosti Tupperware Czech Republic
Vaníček, Jaroslav ; Vašek, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje aplikaci Amerických účetních standardů v prostředí společnosti Tupperware Czech Republic. Práce je rozdělena do pěti částí. První část se zabývá všeobecnými informacemi o Amerických účetních standardech. Druhá část je zaměřena na představení společnosti Tupperware Czech Republic.Ve třetí části jsou uvedeny důvody a cíle aplikace Amerických účetních standardů v korporaci Tupperware. Čtvrtá část rozebírá vybraná účetní pravidla stanovená mateřskou společností tak, aby odpovídaly pravidlům US GAAP, jejich úpravu pro aplikovatelnost v prostředí Tupperware Czech Republic a v neposlední řadě jejich úpravu pro potřeby statutárního účetnictví. A v páté, poslední, části je popsáno reportování výsledků mateřské společnosti.
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.