Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
3D autoškola
Langr, Petr ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob vývoje her od tvorby modelů po implementaci vlastní hry.
3D Autoškola
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca rieší problematiku simulácie pravidiel cestnej premávky a interaktívneho začlenenia užívateľa aplikácie do scény , pričom mu umožňuje aplikovať jeho schopnosti a vedomosti z oblasti pravidiel cestnej premávky priamo v scéne virtuálneho sveta . Aplikácia odhaľuje priestupky spáchane užívateľom a informuje ho o tom. Práca bola realizovaná pomocou technológie Unity 3D . Pre tvorbu a editáciu 3D objektov a častí scény , mapovanie textúr na 3D objekt , tvorbu a mapovanie materiálov na 3D objekty je využívaný nástroj Blender.
3D Autoškola
Pernica, Lukáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový model simulátoru. V práci je popsána problematika simulace dopravního systému, kontroly dodržování pravidel v silničním provozu a také navržen nový model uživatelského rozhranní. Nakonec je popsán celý návrh a postup při implementaci simulátoru.
3D Autoškola
Melcer, Pavel ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
V této práci je řešena problematika trénování řidičských dovedností s využitím 3D simulátoru autoškoly, který kontroluje dodržování pravidel silničního provozu. Existující simulátory jsou rozděleny podle charakteristik a popsány. Text obsahuje soupis implementovaných pravidel a souhrn vhodných nástrojů. Výsledná aplikace je postavena na Unreal enginu a text popisuje jednotlivé fáze vývoje.
3D Autoškola
Řeháček, Prokop ; Rydlo, Karol (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj simulátoru v jazyce C# pro tento engine. Tvorba herního simulátoru a hry obecně je složena z mnoha disciplín, a proto se tato práce zabývá i tématy, jakými je tvorba 3D modelů, práce se zvuky, návrh modelu virtuálního města a jiné.
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
3D Autoškola
Melcer, Pavel ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
V této práci je řešena problematika trénování řidičských dovedností s využitím 3D simulátoru autoškoly, který kontroluje dodržování pravidel silničního provozu. Existující simulátory jsou rozděleny podle charakteristik a popsány. Text obsahuje soupis implementovaných pravidel a souhrn vhodných nástrojů. Výsledná aplikace je postavena na Unreal enginu a text popisuje jednotlivé fáze vývoje.
3D Autoškola
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca rieší problematiku simulácie pravidiel cestnej premávky a interaktívneho začlenenia užívateľa aplikácie do scény , pričom mu umožňuje aplikovať jeho schopnosti a vedomosti z oblasti pravidiel cestnej premávky priamo v scéne virtuálneho sveta . Aplikácia odhaľuje priestupky spáchane užívateľom a informuje ho o tom. Práca bola realizovaná pomocou technológie Unity 3D . Pre tvorbu a editáciu 3D objektov a častí scény , mapovanie textúr na 3D objekt , tvorbu a mapovanie materiálov na 3D objekty je využívaný nástroj Blender.
3D Autoškola
Pernica, Lukáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový model simulátoru. V práci je popsána problematika simulace dopravního systému, kontroly dodržování pravidel v silničním provozu a také navržen nový model uživatelského rozhranní. Nakonec je popsán celý návrh a postup při implementaci simulátoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.