Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod prostorové analýzy dat pro hodnocení intenzity cestovního ruchu na Lipensku
ZÁGOROVÁ, Lucie
Cílem práce je sofistikované zhodnocení intenzity využití oblasti Lipenska cestovním ruchem. Součástí práce jsou jak klasické metody hodnocení atraktivnosti jednotlivých destinací a potenciálu území pro jeho turistické využití (metody indexů), tak i moderní prostorové analýzy dat spole s jejich zpracováním v prostředí GIS. Vlastní analytická část slouží pro navazující doporučení dalšího (udržitelného) vývoje cestovního ruchu v oblasti.
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na dotazníkové šetření navazují řízené rozhovory se zástupci pivovarů, které umožňují zhodnotit situaci z pohledu nabídky. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován...
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován potenciál rozvoje pivního cestovního ruchu ve zkoumaném regionu. Klíčová slova: gastronomický cestovní ruch, pivní...
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na dotazníkové šetření navazují řízené rozhovory se zástupci pivovarů, které umožňují zhodnotit situaci z pohledu nabídky. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován...
Pivní cestovní ruch v Libereckém kraji
Vonička, Martin ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je dalším z řady příspěvků do výzkumu poměrně nové formy cestovního ruchu - pivního cestovního ruchu v širším kontextu gastronomického turismu. V první části práce je téma teoreticky uchopeno. Nejdříve je pivní turismus definován jako jedna z forem alternativního trávení volného času a zařazen do typologie cestovního ruchu po boku známějšího vinařského turismu. Alternativní formy jsou v současnosti turisty preferovány, důraz je kladen mimo jiné na tradici, autenticitu a prožitek, tedy hodnoty typické pro provozování pivního turismu. Ačkoli je tato forma v Česku v počátcích svého rozvoje, v posledních několika letech je její dynamika obrovská, což dokumentuje pouhá statistika. Za poslední 3 roky vznikla téměř polovina ze současných 340 pivovarů v Česku. Dále je v textu definován produkt pivního turismu a vytvořena jeho typologie, pomocí níž je později analyzována nabídka cestovního ruchu na úrovni Česka i Libereckého kraje. Druhá část je zaměřena na hodnocení dotazníkového šetření, jehož cílem je posoudit percepci respondentů ohledně pivního trhu a cestovního ruchu v Libereckém kraji. Na základě výsledků z obou částí je vytvořena SWOT analýza a závěrem formulován potenciál rozvoje pivního cestovního ruchu ve zkoumaném regionu. Klíčová slova: gastronomický cestovní ruch, pivní...
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří pak kapitoly pět a šest. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy a definice z oblasti služeb a produktů v cestovním ruchu, dále jsou uvedeny současné trendy cestovního ruchu a vybrané aspekty související s marketingem atraktivit cestovního ruchu. Čtvrtá kapitola se zabývá kompletně samotným pojmem gamifikace a jejími principy. Analýze současné situace aplikace gamifikace v cestovním ruchu na území České republiky i v zahraničí se věnuje kapitola pátá. Poslední šestá kapitola obsahuje návrh gamifikovaného produktu vybrané atraktivity cestovního ruchu s možností jeho využití pro marketingové účely. Na základě realizace produktu a dalších poznatků je pak zhodnocen přínos gamifikace v oblasti cestovního ruchu.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve zvolené oblasti - okres Kolín
PECHAROVÁ, Aneta
Cílem práce je zkoumání okresu Kolín z hlediska aktuálních možností cestovního ruchu a jeho dalšího možného rozvoje.
Turistický produkt města
Fiši, Jakub ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je vypracování analýzy nabídky města Jindřichův Hradec a s její pomocí následné vytvoření projektu pro nový turistický produkt. V první části práce se zabývám obecným popsáním cestovního ruchu, jeho vývojem a vymezením. Uvádím také předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu. Dále se zabývám problematikou tvorby a prodeje produktů v cestovním ruchu. V praktické části práce se po stručném představení města Jindřichův Hradec zabývám vypracováním analýzy nabídky města. Primární a sekundární nabídka jsou na konci kapitoly vyhodnoceny. Na základě poznatků, získaných z analýzy nabídky, jsem následně navrhl nový turistický produkt. Novému produktu je věnována poslední část bakalářské práce, ve které je produkt představen. Uvedený produkt je možné, za předpokladu využití dalších analýz následné tvorby turistického produktu, realizovat. Cíl práce jsem dle mého názoru splnil. Vypracoval jsem analýzu nabídky města, na jejímž základě se mi podařilo navrhnout nový realizovatelný produkt města Jindřichův Hradec.
Turistický produkt v regionu Jižní Čechy
Jakešová, Michaela ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné nabídky a předpokladů cestovního ruchu ve městě Jindřichův Hradec. Cílem práce je na základě této analýzy navrhnout nový potenciální turistický produkt, který je v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu. Navrhovaný produkt je konstruován tak, aby zvýšil doposud nízkou délku pobytů ve městě. Krátká délka pobytů a zároveň nízký počet přenocování byly hlavním motivem pro výběr města Jindřichův Hradec v turistickém regionu Jižní Čechy. Cíle je dosaženo za pomoci metody srovnávání, analýzy a syntézy. V závěru je navrhnut a popsán turistický produkt pod názvem Za poznáním Jindřichohradecka na kole.
Udržitelný cestovní ruch na příkladu Ústeckého kraje
ŠESTÁKOVÁ, Nikola
Hlavním cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy zhodnotit stav cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout opatření ke zlepšení tohoto stavu. Na základě informací z literární rešerše a situační analýzy je vytvořen dotazník pro terénní šetření. Po získání potřebného počtu byly dotazníky vyhodnoceny. Následně proběhly rozhovory s pracovníky v cestovním ruchu. Po zpracování výsledků proběhlo vyhodnocení hypotéz a byl navrhnut nový produkt cestovního ruchu. Produkt je zaměřen na šetrnou turistiku, cykloturistiku, rozvoj obcí a měst. Snahou je dostat udržitelný cestovní ruch do povědomí účastníků a přimět je tak k tomu, aby ho svým chováním podporovali.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.