Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení firmy Tonak na zahraničních trzích
Vrbová, Pavlína ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá postavením společnosti Tonak a.s. na zahraničních trzích, analyzuje stávající, netradiční a také potenciální odbytiště firmy, poskytuje informace o využívaných distribučních kanálech a také cenové strategii formy Tonak a.s. na zahraničních trzích. První kapitola pojednává o historii klobouků a kloboučnického průmyslu v České republice i ve světě. Druhá kapitola je věnována společnosti Tonak a.s., základním údajům, produktovému portfoliu a formám propagace společnosti. Třetí kapitola je zaměřena na zahraniční obchod firmy Tonak a.s. a poslední kapitola bakalářské práce analyzuje vstup firmy Tonak a.s. na čínský trh, jakožto nový potenciální trh, na kterém by firma Tonak a.s. mohla v budoucnu uspět.
Ocenění podniku Tonak, a.s.
Vrba, Jan ; Rýdlová, Barbora (vedoucí práce) ; Andree, Dalibor (oponent)
Tato práce se zabývá oceněním Podniku Tonak a.s. Mojí snahou bylo, aby měla všechny náležitosti, které jsou nutností pro reálné posudky. Úvod práce je teoretický a měl by čtenáři popsat metody ocenění. Práce by tedy měla být srozumitelná pro všechny, kteří mají jen základní znalosti z oceňování. Další část "Popis předmětu ocenění" se již věnuje konkrétnímu podniku. Měla by člověku, který nemá s podnikem Tonak a.s. nic společného přiblížit jeho činnost, strukturu a účetní zásady, kterými se řídí. V části finanční analýza se blíže podíváme na jednotlivé finanční výkazy za roky 2005 -- 2009 a rozebereme si silné a slabé finanční stránky podniku. Základní údaje budu porovnávat s hlavními konkurenty. Strategická analýza je rozdělena na dvě části. Analýza vnějšího potenciálu a analýza vnitřního potenciálu. Vnější analýza se zabývá relevantním trhem z hlediska produktu a odběratele a na základě historických dat a znaleckého odhadu předpovídá vývoj trhu jako celku. Analýza vnitřního potenciálu naopak posuzuje sílu Tonaku vůči ostatním firmám v odvětví. Na základě těchto analýz jsou odhadnuty tržby Tonaku pro první a druhou fázi. Následuje kapitola Generátory hodnoty, kde jsou naplánovány základní složky účetních výkazů na základě kterých je sestaven plán na následujících pět let. Závěrečná část je již věnována vlastnímu ocenění. Jako hlavní metodu jsem zvolil metodu DCF APV, která je nejméně obvyklá ovšem její vyjadřovací hodnota patří mezi nejlepší. Jako doplňková metoda, je použita metoda tržního porovnání, která je v české republice i přes nedostatek dat a tedy omezenou vyjadřovací schopnost povinná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.