Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh
Nyklová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Tim Hortons, největšího kanadského řetězce restaurací rychlého občerstvení, při vstupu na český trh. Hlavním tématem je analýza stávající komunikační strategie společnosti a následné sestavení marketingového komunikačního plánu na rok 2011. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část charakterizuje marketingové a komerční komunikace a uvádí základní teorii ke stádiím plánování marketingového komunikačního plánu. Praktická část představuje společnost Tim Hortons, její marketingové aktivity a dále konkrétní kroky vedoucí k sestavení komunikační strategie pro český trh. Na základě srovnání positioningu značky Tim Hortons s hlavními konkurenty je navržena optimální komunikační kampaň, její harmonogram, rozpočet a vhodná média. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výsledky provedených analýz a uvedeny klíčové pilíře navrhovaného marketingového komunikačního plánu, jimiž jsou positioning, kreativní a mediální strategie, sponzoring a management kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.