Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývojové a běhové prostředí pro logické hry
Řeháková, Lucie ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Aplikace Machine Builder, která vznikla jako součást této práce, je hra ve stylu The Incredible Machine, rozšiřuje však její koncept o možnost vytvoření vlastních herních objektů. Důraz byl kladen především na jednoduchost implementace nových objektů, aby je dokázali vytvořit i hráči s minimální nebo žádnou zkušeností s programováním. Proto je velká část editoru herních objektů grafická. Přesto bylo nutné vytvořit vlastní jednoduchý programovací jazyk pro popis reakcí na aktuální stav herního světa. Pro komunikaci herních objektů jsme použili systém signálů - každý objekt přijímá nebo vysílá určité signály, přičemž objekt reaguje, pokud na místě kde přijímá signál, jiný objekt stejný signál vysílá. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.