Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trh práce Ústeckého kraje.
Pazderníková, Michaela ; Pavelka, Tomáš (vedoucí práce) ; Dobrylovský, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na trh práce a s ním spojenou problematiku nezaměstnanosti, ve vybraném regionu České republiky, kterým je Ústecký kraj. Cílem této bakalářské práce je analýza trhu práce v Ústeckém kraji v letech 2005-2013, se zaměřením na vývoj ukazatelů nezaměstnanosti, vliv úpadku některých odvětví na trh práce Ústeckého kraje a také na postavení vybraných rizikových skupin osob na tomto trhu. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní kapitoly, které jsou dále členěny na několik podkapitol. První kapitola je věnována základní charakteristice Ústeckého kraje a informace v ní uvedené jsou důležité především pro seznámení s vybraných krajem. Druhá kapitola je teoretickou částí práce a jejím úkolem je vysvětlit pojmy související s tématem trhu práce a nezaměstnanosti. Třetí kapitola je praktickou částí práce a má naplnit již výše uvedený cíl této bakalářské práce. Analýza v praktické části je prováděna na základě dat uveřejněných Ministerstvem práce a sociálních věcí a Českým statistickým úřadem.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybrané destinace
Fryčová, Barbora ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým rozvojem cestovního ruchu v Ústeckém kraji. Cílem práce je pomocí jeho specifik nejen analyzovat stav cestovního ruchu v kraji, současnou nabídku a poptávku, ale i potenciál a předpoklady pro další rozvoj cestovního ruchu. Zohledněna je zde také existence Euroregionu Elbe/Labe, jež má na cestovní ruch v kraji nezanedbatelný vliv. Tento vliv je však obtížně prokazatelný a vyčíslitelný. Neméně pozornosti je věnováno řízení rozvoje cestovního ruchu, které je v této destinaci i přes svou důležitost a nepostradatelnost teprve v počátcích.
Vliv masmédií na fyzický vzhled člověka v Ústeckém kraji
HOLUBOVÁ, Pavla
Bakalářská práce s názvem Vliv masmédií na fyzický vzhled člověka v Ústeckém kraji je zaměřena na otázku důležitosti fyzického vzhledu (post)moderního jedince a vzrůstajícího vlivu médií ve společnosti. Teoretická část se soustředí na témata médií, reklamy, fyzického vzhledu člověka, a také uvádí základní údaje o vybrané oblasti (Ústecký kraj), která tvoří základní soubor pro cílovou populaci. Pro sběr primárních dat byl zvolen kvantitativní výzkum. Použita byla sekundární analýza dat-obsahová analýza dokumentů, metoda dotazování-technika dotazník. Obsahová analýza dokumentů čerpá z literárních zdrojů, internetových dokumentů, časopisů, monografií. Dotazník byl anonymní, byl kombinací otázek otevřených a uzavřených, kterých bylo celkem 27. Úvodní otázky byly zaměřené na obecné informace o respondentovi, ostatní se pak zaměřily na vliv médií (reklamy, internetu, televize,{\dots}) a na fyzický vzhled osob v Ústeckém kraji. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou mladší věkové kategorie více ovlivněny reklamou (médii) při vnímání vlastního vzhledu, zejména při využívání výrobků (krémy, zeštíhlující přípravky, dietní prostředky,{\dots}) či služeb (manikúra, kadeřnictví, fitness,{\dots}) podporujících fyzický vzhled, než skupiny obyvatel ve věku vyšším. Hypotéza práce: Vliv masmédií na fyzický vzhled člověka v Ústeckém kraji s rostoucím věkem klesá předpokládala, že mladší věkové kategorii jsou médii více ovlivněny než věkové kategorii osob staršího věku. Výzkum však ukázal, že většina dotázaných se domnívá, že při posuzování vlastního fyzického vzhledu médii ovlivněna není. Bylo ale zjištěno, že věková kategorie, která nejvíce reklamě (médiím) podléhá, je právě kategorie dotázaných mezi 18. a 29. rokem. Většina dotázaných tvrdí, že neposuzuje vlastní vzhled podle osob vystupujících v médiích a neužívá prostředky zlepšující fyzický vzhled na základě vlivu reklamy, médií. Během zpracování výsledků bylo patrné, že je značný rozdíl mezi muži a ženami v ovlivnění reklamou či užívání nejrůznějších prostředků či služeb zdokonalujících fyzický vzhled. Práce však nebyla zaměřena na dotázané z hlediska pohlaví a z toho důvodu toto rozdělení ve výsledcích práce zahrnuto není. Otázka ovlivnění fyzického vzhledu osob médii je však zajímavá nejen z hlediska pohlaví ale i věku, neboť současná reklama působí do určité míry na vnímání fyzického vzhledu dotázaných v různých věkových kategoriích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.