Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
CHAID - technika konstrukce rozhodovacích stromů
Freyvald, Michal ; Vild, Jiří (vedoucí práce) ; Čabla, Adam (oponent)
Analýza CHAID (Chi-squared Automated Interaction Detection) je technika konstrukce rozhodovacích stromů, která je určena zejména pro kategoriální data, a je založena na Pearsonově chí-kvadrát statistickém testu o nezávislosti v kontingenční tabulce. V bakalářské práci jsou shrnuty důležité vlastnosti rozhodovacích stromů, dále je popsána struktura analýzy CHAID, jednotlivé fáze při konstrukci analýzy, výhody, nevýhody a doporučená nastavení pro kvalitní vypovídající schopnost analýzy. Na ukázkovém příkladu ze zákaznického segmentu sledujeme využití CHAID v praxi a za pomocí řešení v softwaru IBM SPSS PASW Statistics v18.0 dokazujeme užitečnost aplikace analýzy CHAID pro cílový marketing.
Faktory spotřebního chování ve vztahu k sportovním aktivitám životního stylu
Kafková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Susnyak, Viktor (oponent)
Cílem této diplomové práce je odkrytí a popis segmentů na skupině vysokoškolských studentů. První část obsahuje teorii segmentace trhu, včetně metodiky dotazníkového šetření a techniky shlukové analýzy. V druhé části následuje výzkum sekundárních dat, na kterých zkoumám charakteristiky cílové skupiny a hledám náměty pro vlastní šetření. Ve třetí části již dochází k přípravě vlastního výzkumu a ke sběru dat. Získaná data analyzuji nejprve celkově a posléze za pomoci shlukové analýzy odkrývám segmenty. K popisu odkrytých segmentů jsou použity křížové tabulky.
Podpora cestovního ruchu na Příbramksu
PŠENIČKOVÁ, Iva
Bakalářská práce se věnuje regionu Příbramsko. Účelem je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu na Příbramksu, anlayzovat potřeby a požadavky návštěvníků a vyhodnotit přínosy a dopady cestovního ruchu v řešeném území. Za tímto účelem byl prováděn dotazníkový průzkum, který se zaměřil na to, proč turisté na Příbramsko přijíždějí, co zde dělají a jak jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
Preisová, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými na seniory, predikcí vývoje populace a sociálně ekonomickými údaji o seniorech. Závěr práce je věnován porovnání vhodných a nevhodných marketingových nástrojů.
Segmentace trhu krmení pro psy
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.