Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Geodetický monitoring tubosideru v Liberci pod lyžařskou sjezdovkou F10
Buchar, Ondřej ; Jarůšek, Ladislav (oponent) ; Kratochvíl, Richard (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje geodetický monitoring deformované ocelové konstrukce tubosideru v Liberci. Od roku 2015 probíhá periodické měření posunů a deformací na objektu. V rámci opatření na zabezpečení stability tunelu, byly průběžně provedeny různé zásahy do stavby, jejichž vlivy jsou též vyhodnocovány v rámci práce. Výsledkem jsou grafy, které charakterizují posuny nejvyšších bodů v tunelu. Tyto hodnoty slouží dále pro statika a projektanta, kteří navrhnou řešené problému.
Měření posunů a přetvoření železničního objektu
Buday, Michal ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Účelom práce je vyhodnotiť posun a pretvorenie železničného objektu za pomoci metód družicovej geodézie. Úvod práce sa zaoberá stručným teoretickým základom GNSS. Nasledovne je v práci popísaná práca s komerčným programom Leica Geo Office. Výsledky výpočtov boli transformované do lokálneho topocentrického súradnicového systému, v ktorom bola porovnávaná výšková presnosť GNSS meraní s klasickými geodetickými úlohami pri rôznych použitých modeloch troposféry ponúkaných komerčným programom. Posledná časť práce sa venuje potvrdeniu hypotézy či vzťažný bod, ktorý bol pri vyhodnocovaní považovaný za stabilný nevykazuje zmenu svojej priestorovej polohy v čase. K tomuto účelu bolo meranie naviazané na okolité body sietí permanentných staníc. K spracovaniu bol použitý vedecký softvér BERNESE GPS Software. Jednotlivé výsledky boli graficky a číselne zdokumentované.na základe použitého modelu troposféry, ktorý ponúka komerčný program.
Geodetický monitoring tubosideru v Liberci pod lyžařskou sjezdovkou F10
Buchar, Ondřej ; Jarůšek, Ladislav (oponent) ; Kratochvíl, Richard (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje geodetický monitoring deformované ocelové konstrukce tubosideru v Liberci. Od roku 2015 probíhá periodické měření posunů a deformací na objektu. V rámci opatření na zabezpečení stability tunelu, byly průběžně provedeny různé zásahy do stavby, jejichž vlivy jsou též vyhodnocovány v rámci práce. Výsledkem jsou grafy, které charakterizují posuny nejvyšších bodů v tunelu. Tyto hodnoty slouží dále pro statika a projektanta, kteří navrhnou řešené problému.
Měření posunů a přetvoření železničního objektu
Buday, Michal ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Účelom práce je vyhodnotiť posun a pretvorenie železničného objektu za pomoci metód družicovej geodézie. Úvod práce sa zaoberá stručným teoretickým základom GNSS. Nasledovne je v práci popísaná práca s komerčným programom Leica Geo Office. Výsledky výpočtov boli transformované do lokálneho topocentrického súradnicového systému, v ktorom bola porovnávaná výšková presnosť GNSS meraní s klasickými geodetickými úlohami pri rôznych použitých modeloch troposféry ponúkaných komerčným programom. Posledná časť práce sa venuje potvrdeniu hypotézy či vzťažný bod, ktorý bol pri vyhodnocovaní považovaný za stabilný nevykazuje zmenu svojej priestorovej polohy v čase. K tomuto účelu bolo meranie naviazané na okolité body sietí permanentných staníc. K spracovaniu bol použitý vedecký softvér BERNESE GPS Software. Jednotlivé výsledky boli graficky a číselne zdokumentované.na základe použitého modelu troposféry, ktorý ponúka komerčný program.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.