Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obsahová analýza vybraných periodik cílených na VŠ studenty
Čmielová, Martina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
(abstrakt) Cílem této práce je přinést komplexní přehled na specifika trhu s médii pro vysokoškolské studenty, jeho historický vývoj i aktuální situaci. Blíže se zaměřuje na rešerši komerčních médií cílených právě na studenty. Podrobnější analýza je provedena na konkrétních titulech EuroCampus a Studenta (dříve Stip). Kombinací vhodně zvolených kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání obsahu a názorů publika přináší odpovědi na otázky, zda mají studenti povědomí o studentských titulech a jak je vnímají, jak je publiku přizpůsoben redakční a inzertní obsah zvolených titulů a zda magazíny čtenářům poskytují originální témata a zajímavé informace, které jim mohou být po absolvování studia na vysoké škole užitečné. V teoretické části práce je definována aktuální situace na mediálním trhu v ČR. Dalším nezbytným teoretickým východiskem je stanovení typologie studentských médií a zmapování situace a vývoje vydavatelství magazínů EuroCampus a Studenta. V práci je nastíněna také situace trhu se studentskými médii v západní Evropě a jeho vliv na české prostředí. V praktické části jsou zpracována teoretická východiska metodologie postupu zkoumání tematické agendy, provedena obsahová analýza vybraných titulů a realizovány individuální hloubkové rozhovory se čtenáři. Klíčová slova Studentská média,...
Obsahová analýza vybraných periodik cílených na VŠ studenty
Čmielová, Martina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
(abstrakt) Cílem této práce je přinést komplexní přehled na specifika trhu s médii pro vysokoškolské studenty, jeho historický vývoj i aktuální situaci. Blíže se zaměřuje na rešerši komerčních médií cílených právě na studenty. Podrobnější analýza je provedena na konkrétních titulech EuroCampus a Studenta (dříve Stip). Kombinací vhodně zvolených kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání obsahu a názorů publika přináší odpovědi na otázky, zda mají studenti povědomí o studentských titulech a jak je vnímají, jak je publiku přizpůsoben redakční a inzertní obsah zvolených titulů a zda magazíny čtenářům poskytují originální témata a zajímavé informace, které jim mohou být po absolvování studia na vysoké škole užitečné. V teoretické části práce je definována aktuální situace na mediálním trhu v ČR. Dalším nezbytným teoretickým východiskem je stanovení typologie studentských médií a zmapování situace a vývoje vydavatelství magazínů EuroCampus a Studenta. V práci je nastíněna také situace trhu se studentskými médii v západní Evropě a jeho vliv na české prostředí. V praktické části jsou zpracována teoretická východiska metodologie postupu zkoumání tematické agendy, provedena obsahová analýza vybraných titulů a realizovány individuální hloubkové rozhovory se čtenáři. Klíčová slova Studentská média,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.