Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava a realizace stavebně technického průzkumu konstrukce
Mezlík, Vojtěch ; Heřmánková, Věra (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je stavebně-technický průzkum železobetonové rámové konstrukce. Teoretická část se zabývá průzkumem železobetonových konstrukcí, destruktivními a nedestruktivními diagnostickými metodami pro diagnostiku železobetonových konstrukcí a československým architektem Jaroslavem Josefem Polívkou. Praktická část provádí stavebně-technický průzkum. Soustředí se na diagnostiku vyztužení vybraných prvků konstrukce a stanovení vlastností betonu. Vyztužení stanoveno elektromagnetickým indikátorem Proceq Profometer 630 a georadarem Hilti PS 1000, ověřeno sekanými sondami. Pevnostní třída betonu v konstrukci odhadnuta na jádrových vývrtech. V závěru je zhodnocen stav konstrukce a jsou navrhnuta opatření.
Diagnostika železobetonových konstrukcí
Nápravník, Petr ; Komárková, Tereza (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stavebně–technickým průzkumem trámového mostu ev. č. 204c – M1, který se nachází v Bystřici pod Hostýnem. Teoretická část práce je věnována obecné charakteristice mostů, zatížitelnosti mostů, trámovým mostům, betonářské výztuži, betonu, diagnostice železobetonových konstrukcí a laboratornímu vyhodnocení. Praktická část se zaobírá vykonáním stavebně–technického průzkumu na výše uvedeném mostu, jeho vyhodnocením a zhodnocením, přepočtem zatížitelnosti a návrhem nevyhnutelné sanace pro zachování funkčnosti mostu.
Diagnostika železobetonových konstrukcí
Nápravník, Petr ; Komárková, Tereza (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stavebně–technickým průzkumem trámového mostu ev. č. 204c – M1, který se nachází v Bystřici pod Hostýnem. Teoretická část práce je věnována obecné charakteristice mostů, zatížitelnosti mostů, trámovým mostům, betonářské výztuži, betonu, diagnostice železobetonových konstrukcí a laboratornímu vyhodnocení. Praktická část se zaobírá vykonáním stavebně–technického průzkumu na výše uvedeném mostu, jeho vyhodnocením a zhodnocením, přepočtem zatížitelnosti a návrhem nevyhnutelné sanace pro zachování funkčnosti mostu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.