Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka výchovy k občanství na českobudějovických základních školách
HŘÍDELOVÁ, Kristýna
Diplomová práce Výuka výchovy k občanství na českobudějovických základních školách se zaměřuje na aktuální stav vyučování předmětu výchova k občanství na základních školách v Českých Budějovicích. Teoretická část se zabývá systémem kurikulárních dokumentů, analýzou Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a jeho následnou komparací s jednotlivými školními vzdělávacími programy na vybraných českobudějovických základních školách. Praktická část představuje rozhovory se čtveřicí učitelů, vyučujících předmět výchova k občanství na vybraných základních školách v Českých Budějovicích. Jedná se o následující základní školy: ZŠ a MŠ Kubatova, Základní škola Matice školské, Církevní základní škola a ZŠ a MŠ J. Š. Baara.
Specifické podmínky rozvoje regionálního školství v hlavním městě Praze a ve Středočeském kraji
Dvořák, Pavel ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
1 ABSTRAKT Předkládaná závěrečná práce je zaměřena na popis současných specifických podmínek rozvoje regionálního školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji. A to zejména ve vztahu k aplikaci a tvorbě základních koncepčních dokumentů (Dlouhodobé záměry vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji) a dalších koncepčních materiálů vytvořených pro specifické oblasti regionálního školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji. Cílem práce je popis současných zásadních specifických podmínek rozvoje regionálního školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji, a také popis provázaných existujících specifických podmínek hl. m. Prahy a Středočeského kraje. Závěrečná práce rovněž popisuje současné fungování regionálního školství z pohledu financování, legislativy a některých rozhodovacích kompetencí územně samosprávných celků - obcí a krajů. Cílem této závěrečné práce je také nalezení společných potřeb a doporučení společného postupu při řešení problémů v regionálním školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji. KLÍČOVÁ SLOVA Regionální školství, předškolní vzdělávání, základní vzdělávání, střední vzdělávání, financování školství, dlouhodobý záměr vzdělávání, specifické podmínky školství, Strategie 2020, hlavní město Praha, Středočeský kraj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.