Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum diváka Strašnického divadla
Humlová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti divadla. Nejprve teoreticky vymezuje základní pojem marketingu a jeho specifika v kulturních organizacích, respektive v divadle. Specifikuje také jednotlivé typy divadel. Dále přechází ke konkrétnímu příkladu -- Strašnickému divadlu, kde především definuje jeho současný marketingový mix. Další část práce je věnována marketingovému výzkumu, který je zaměřen na zjištění charakteristik typického diváka Strašnického divadla. Na základě marketingového mixu a údajů získaných z dotazníkového šetření je v závěru práce provedena SWOT analýza divadla a následně jsou navržena doporučení na vylepšení jeho marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.