Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Persuazivní síla bulváru: Mohla bulvární média ovlivnit pořadí soutěže StarDance IV...když hvězdy tančí?
Šťastný, Michal ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Hronová, Tereza (oponent)
Údaje o prodejnosti bulvárnho tisku prozrazují, že bulvární tisk je nejsilnějším typem tištěných periodických médií. Je proto zřejmé, že tato média mají také velký vliv. Má bakalářská práce se snaží zjistit, zda mají tato média persuasivní sílu v otázce mínění jejich odběratelů a konzumentů. K doložení či vyvrácení tvrzení, že bulvární média mají tuto persuasivní sílu, jsem zvolil případovou studii StarDance IV. Diváci této soutěže zasílají své hlasy tanečním dvojicím, které se v průběhu soutěžního večera představí. Ve světě bez bulvárních médií by se běžní diváci hodnotili každé vystoupení a pár pouze podle svých vlastních neodborných kritérií: estetických a emocionálních hodnocení osobostí, které znají pouze tak, jak je prezentuje daná televizní show. Pod vlivem bulváru se divákům nabízí hodnotit páry podle nových informací právě z těchto médií. Tyto informace mohou osobnostem škodit či přilepšovat. Práce se dotazuje, zda právě zabarvení referování v bulvárních médiích mohlo mít na pořadí párů vliv. Zájem o bulvár je vysvětlen pomocí klasické psychoanalýzy, konfliktů tří složek osobnosti, jak je definoval Sigmund Freud. Mediální rozměr psychoanalýzy dodává náhled Jana Sterna, díky kterému se daří také popsat vliv médií v pojetí matky.
Mediální obraz pořadu Star Dance a jeho dopad na veřejnost
Morávková, Pavlína ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření mediálního obrazu pořadu StarDance... Když hvězdy tančí ve vybraných tištěných médiích, na internetu a obrazovkách České televize a analyzovat jeho dopad na širokou veřejnost. Pořad StarDance je globální televizní formát odvysílaný ve více jak třiceti zemích světa. Zrodil se ve Velké Británii pod názvem Strictly Come Dancing. Česká televize zakoupila licenci k pořadu v roce 2006, kdy uvedla i první sezonu. Práce porovnává českou adaptaci pořadu s původní britskou verzí a s verzí polskou, vyzdvihuje rozdíly, jak v počtu vysílacích večerů a tanečních párů, tak v hodnocení soutěže porotou aj. Jedná se o zábavní taneční show, ve které proti sobě soutěží taneční páry složené z celebrity a profesionálního tanečníka či tanečnice. Tance, s nimiž soutěžící vystupují, spadají převážně do kategorie společenských tanců vyučovaných v tanečních kurzech pro mládež či dospělé. S kurzy společenského tance je úzce spjatý mediální obraz pořadu, ten především zkoumá, zdali StarDance rozšířil povědomí o společenském tanci a pomohl vzbudit zájem o taneční kurzy. Mezinárodně úspěšná televizní show není pouhým sobotním živým přenosem. Pořad svými reporty, rozhovory, fotografiemi a mnohým dalším roztančil, jak webové stránky, tak svůj profil na sociální síti Facebook. Jakým způsobem komunikuje...
Persuazivní síla bulváru: Mohla bulvární média ovlivnit pořadí soutěže StarDance IV...když hvězdy tančí?
Šťastný, Michal ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Hronová, Tereza (oponent)
Údaje o prodejnosti bulvárnho tisku prozrazují, že bulvární tisk je nejsilnějším typem tištěných periodických médií. Je proto zřejmé, že tato média mají také velký vliv. Má bakalářská práce se snaží zjistit, zda mají tato média persuasivní sílu v otázce mínění jejich odběratelů a konzumentů. K doložení či vyvrácení tvrzení, že bulvární média mají tuto persuasivní sílu, jsem zvolil případovou studii StarDance IV. Diváci této soutěže zasílají své hlasy tanečním dvojicím, které se v průběhu soutěžního večera představí. Ve světě bez bulvárních médií by se běžní diváci hodnotili každé vystoupení a pár pouze podle svých vlastních neodborných kritérií: estetických a emocionálních hodnocení osobostí, které znají pouze tak, jak je prezentuje daná televizní show. Pod vlivem bulváru se divákům nabízí hodnotit páry podle nových informací právě z těchto médií. Tyto informace mohou osobnostem škodit či přilepšovat. Práce se dotazuje, zda právě zabarvení referování v bulvárních médiích mohlo mít na pořadí párů vliv. Zájem o bulvár je vysvětlen pomocí klasické psychoanalýzy, konfliktů tří složek osobnosti, jak je definoval Sigmund Freud. Mediální rozměr psychoanalýzy dodává náhled Jana Sterna, díky kterému se daří také popsat vliv médií v pojetí matky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.