Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Škoda v adhezním řízení
Fuková, Barbora ; Richter, Martin (vedoucí práce) ; Beranová, Andrea (oponent)
Škoda v adhezním řízení Abstrakt Škoda je tradiční institut trestního i civilního práva, její význam, účel a pojetí se však v každém ze zmiňovaných odvětví zásadně liší. Specifika obou pojetí škody se střetávají v adhezním řízení, tedy v části trestního řízení, ve které se rozhoduje o civilním nároku poškozeného pocházejícího ze stíhaného trestného činu. Tato práce se zaměřuje na popis vlivu trestního řízení na soukromoprávní nárok poškozeného a srovnává jeho právní osud s osudem téhož nároku uplatněného v civilním řízení. Specifika adhezního nároku jsou zkoumána též v případě použití vybraných odklonů. Samotná povaha adhezního řízení a adhezního nároku je posuzována historickou analýzou právních úprav, počínaje rakouským trestním řádem platným v 19. století, přes právní řády socialistického Československa až po současnou právní úpravu. Z této komparace jsou vyvozeny základní principy adhezního řízení, které definují jeho dnešní podobu. Pozornost je dále zaměřena na zkoumání adhezního nároku prismatem vybraných civilních institutů, jako je například institut promlčení či problematika neplatnosti právního jednání, v jehož důsledku škoda vznikla. Výsledky úvah jsou následně srovnány s rozhodovací praxí českých soudů, která je podrobena kritické úvaze a doplněna o návrhy de lege ferenda. Výsledkem práce je...
Autocentrum Volkswagen Group
Bigas, Alexandr ; Kotek, Jakub (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením požadované výkresové dokumentace pro DSP a DPS novostavby Autocentra Volkswagen Group. Práce vychází z požadavků zadání, které bylo předloženo ve druhém ročníku v ateliéru průmyslových staveb. Práce je tvořena zadáním, výkresy, textovými dokumenty, architektonickou studií, katastrální situací a další. Řešené území je součástí katastrálního území Komárov. Stavební parcela se je ohraničena ve východní části ulicí Hněvkovského a v jižní části ulicí Sokolova. Terén pozemku je převážně rovinatý, na hranicích s uvedenými ulicemi se k jejich úrovni prudce dorovnává. Pozemek není v současné době žádným způsobem využíván. Objekt je stavbou, která je navržena tak, aby umožňovala vzhledem ke své funkci provoz osobních automobilů. Autocentrum je tvořeno částmi, jako je showroom, servis a sanita. Vzhledem k rozdílnému provozu těchto částí byly jednotlivé funkce hmotově odděleny. Barevné i materiálové řešení bylo voleno s ohledem na technický ráz stavby. Dispozičně je objekt pomyslně rozdělen na tři celky. Showroom zahrnuje prodej nových vozů, prodej náhradních dílů, poskytování poradenství a v druhém podlaží provoz administrativního oddělení. Celek servisu zahrnuje veškeré pracoviště, zabývající se opravami, mytím, lakováním, skladováním a ostatními úkony. Tyto oddělené provozy mezi sebou propojuje sanita, která obsahuje sociální zařízení pro zaměstnance i zákazníky.
Autocentrum Volkswagen
Kunt, Michal ; Maar, Radek (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce)
Zadáním této práce bylo navrhnout novostavbu Autocentrum Volkswagen. Architektonická studie k tomuto projektu již byla vypracována ve druhém ročníku, v rámci atelieru výrobních staveb. Nyní byl project přetvořen a vypracován v úrovni dokumentace DSP a DPS. Účelem stavby je prodej nových a servis ojetých vozů značek Volkswagen, Audi, Seat a Škoda. Stavební pozemek se nachází v lokalitě Brno, Komárov. Jedná se o nezastavěný pozemek, vymezený z východu frekventovanou ulicí Hněvkovského a z jihu ulicí Sokolova. Základní hmota budovy je tvořena dvěma kvádry. V hlavní, dominantní části se nachází showroom pro prodej nových aut, administrativa a zázemí budovy. Fasádu showroomu tvoří prosklený lehký obvodový plášt, opatřen z jihu slunolamy, proti přehřívání skla. Hlavní vstup do objektu, orientovaný z ulice Hněvkovského, je zapuštěný do budovy, čímž vzniká nový veřejný prostor. V menší části stavby se nachází servis použitých vozidel. Je opatřena zelenou střechou a předfasádou, vhodnou k porůstání zeleně.
Rizika stacionárních zdrojů spojená s oceňováním škod na životním prostředí
Procházková, Michaela ; Popelová, Barbora (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Problematika oceňování škod na životním prostředí, ke které dochází z hlediska stacionárních zdrojů, patří mezi důležité oblasti k řešení. Z důvodu velkého zastoupení průmyslové činnosti v České republice je důležité věnovat pozornost i možným rizikům, která mohou z těchto zdrojů vzniknout a následně mít negativní dopad na životní prostředí či zdraví člověka. Diplomová práce se zabývá rozborem současného stavu této problematiky, na jehož základě je zpracována analýza rizik vyplývající z konkrétné události. Výstupem práce je navrhnutí obecného postupu při oceňování vzniklých škod na životním prostředí, za pomocí kterého bude docházet k minimalizaci rizik.
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Macholánová, Petra ; Vranová, Daniela (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW Group, která se má nacházet v Brně, severovýchodně od centra města, v městské čtvrti Zábrdovice, na ulici Cejl a Zábrdovická, z druhé strany pak ohraničena komunikací na ulici Jana Svobody. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 3402. Stavební pozemek má nepravidelný tvar o výměře cca 1,15 ha a je převážně orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Z Jižní strany je ohraničen komunikací po ulici Cejl, ze které je taky přístupný a ze severozápadní strany ho ukončuje ul. Jana Svobody. Pozemek se nachází v bývalé průmyslové zóně, okolní zástavbu tvoří objekty smíšené funkce. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Cejl s vyústěním komunikace až na ul. Jana Svobody. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Řízení rizik ve stavebním podniku
Resl, Jan ; Chval, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozbor problematiky řízení rizik ve stavebním podniku, především pak v kontextu realizace stavebních zakázek. První část je věnována používané terminologii a obsahovému výkladu příslušných pojmů. Je zde uvedena klasifikace rizik z různých pohledů, jejich možné dělení a třídění. Dále jsou zmíněny významné zdroje rizik a účastníci výstavby, kteří jsou riziky dotčeni. Třetí kapitola se zabývá řízením rizik, jsou zde popsány jednotlivé etapy tohoto komplexního procesu, ve správných posloupnostech, včetně uvedení vybraných metod a technik, které se v dílčích etapách řízení rizik standardně používají. V poslední, čtvrté kapitole je shrnuta a završena celá problematika rizika na příkladu aplikace vybrané metodiky řízení rizik u konkrétní stavební firmy a na konkrétní stavební zakázce.
Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Abikenova, Kamilya ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE ZABÝVAJÍCÍ SE DOKUMENTACÍ PRO DSP A DPS NOVOSTAVBY AUTOCENTRA VOLKSWAGEN GROUP. PRÁCE VYCHÁZÍ Z DŘÍVE VYPRACOVANÉ STUDIE V PŘEDMĚTU AG33. NAVRHOVANÁ STAVBA SE NACHÁZÍ V MIKULOVĚ. POZEMEK SE NACHÁZÍ NA PŘEVÁŽNĚ ROVINATÉM POZEMKU MEZI ULICEMI JIRASKOVÁ A REPUBLIKANSKÉ OBRANY A NA ZÁPADNÍ STRANĚ POZEMEK VYMEZUJE VINNÉ POLE. OBJEKT AUTOCENTRA SE SKLÁDÁ ZE ČTYŘ NADZEMNÍCH STAVEBNÍCH OBJEKTŮ, VZÁJEMNĚ DILATOVANÝCH, KTERÉ VYHOVUJÍ POŽADAVKŮM PROVOZU AUTOCENTRA. MEZI TY PATŘÍ PREZENTACE, PRODEJ A SERVIS AUTOMOBILŮ VČETNĚ PŘÍSLUŠENSTVÍ ČTYŘ ZNAČEK SDRUŽENÝCH VE SKUPINĚ VW. OBJEKTY JSOU NEPODSKLEPENÉ, JEDNOPODLAŽNÍ-HALOVÉHO TYPU. VÝJIMKU TVOŘÍ POUZE KANCELÁŘE V SHOWROOMU UMÍSTĚNÉ VE DRUHÉM NADZEMNÍM PODLAŽÍ, KTERÉ TAK DĚLÍ PŘEVÝŠENÝ PROSTOR. KONSTRUKČNÍ SYSTÉM JE SHODNÝ PRO VŠECHNY OBJEKTY. SKLÁDÁ SE Z ŽB SKELETOVÉ KONSTRUKCE S OCELOVÝMI VAZNÍKY. OBJEKTY JSOU ZALOŽENY NA ŽELEZOBETONOVÝCH PATKÁCH. SVISLÉ KONSTRUKCE JSOU TVOŘENY ŽB SLOUPY, OPLÁŠTĚNÍM Z KINGSPAN PANELŮ A SKLENĚNÉHO FASÁDNÍHO SYSTÉMU SCHÜCO. VODOROVNÉ KONSTRUKCE TVOŘÍ OCELOVÉ PŘÍHRADOVÉ VAZNÍKY SPIROLL PANEL. ZASTŘEŠENÍ OBJEKTŮ JE TVOŘENO JEDNOPLÁŠŤOVÝMI ŠIKMÝMI STŘECHAMI, ODVODNĚNÝMI VNITŘNÍMI SVODY. V SHOWROOMU JSOU SVODY SKRYTY UVNITŘ SDK. CELISTVOST ČTYŘ OBJEKTŮ V JEDEN CELEK JE DOCÍLEN OPAKOVÁNÍM STEJNÝCH POHLEDOVÝCH PRVKŮ A NAOPAK ČITELNOST JEDNOTLIVÝCH STAVEB JE ZŘEJMÁ GRADACÍ JEDNOTLIVÝCH HMOT A JEJICH JASNÝM ROZDĚLENÍM OBSLUŽNOU CHODBOU, JAKOŽTO SAMOSTATNÝM STAVEBNÍM OBJEKTEM
Autocentrum VW Group
Velfl, Martin ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se dokumentací pro DSP a DPS novostavby autocentra Volkswagen group. Práce vychází z dříve vypracované studie v předmětu AG33. Navrhovaná stavba se nachází v městské části Brno-Zábrdovice. Pozemek se nachází na převážně rovinatém pozemku mezi ulicemi Cejl, Jana Svobody, Husovická a na východní straně pozemek vymezuje řeka Svitava. Objekt autocentra se skládá ze čtyř nadzemních stavebních objektů, vzájemně dilatovaných, které vyhovují požadavkům provozu autocentra. Mezi ty patří prezentace, prodej a servis automobilů včetně příslušenství čtyř značek sdružených ve skupině VW. Objekty jsou nepodsklepené, jednopodlažní-halového typu. Výjimku tvoří pouze kanceláře v showroomu umístěné ve druhém nadzemním podlaží, které tak dělí převýšený prostor. Konstrukční systém je shodný pro všechny objekty. Skládá se z ocelové skeletové konstrukce s podélnými vazníky. Ztužení je docíleno tuhou stropní deskou ve spojení s ocelovými táhly a s železobetonovými ztužujícími stěnami. Objekty jsou založeny na železobetonových patkách v kombinaci s vrtanými pilotami a provázáním s betonovými pasy. Svislé konstrukce jsou tvořeny ocelovými sloupy, železobetonovými stěnami, opláštěním z Kingspan panelů a skleněného fasádního systému Schüco. Vodorovné konstrukce tvoří ocelové přímé příhradové vazníky, nosné trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou a válcované IPE nosníky. Zastřešení objektů je tvořeno jednoplášťovými plochými střechami, odvodněnými vnitřními svody. V showroomu jsou svody skryty uvnitř ocelových sloupů, které jsou opláštěné nerezovým plechem s leštěným povrchem. Celistvost čtyř objektů v jeden celek je docílen opakováním stejných pohledových prvků a naopak čitelnost jednotlivých staveb je zřejmá gradací jednotlivých hmot a jejich jasným rozdělením obslužnou chodbou, jakožto samostatným stavebním objektem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.