Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Hnací ústrojí zkušebního jednoválcového zážehového motoru
Laštovica, Karel ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o zkušebním jednoválcovém motoru, výpočtu jeho termodynamického cyklu, návrhu pístu, návrhu a pevnostní kontrole oka ojnice. V úvodu je uveden princip funkce spalovacích motorů a jejich základní rozdělení a použití. Vlastní práce obsahuje pět částí: zadané počáteční parametry, výpočet termodynamického cyklu, výpočet hmotnosti pístní skupiny, výpočet sil působících na pístní skupinu a pevnostní kontrola oka ojnice. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky výpočtu.
Jednoválcový motor pro silniční závodní motocykl
Morozov, Anton ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového kapalinou chlazeného motoru o zdvihovém objemu 250 cm3 pro silniční závodní motocykl třídy Moto3. V první části jsou popsány konstrukce soudobých existujících motorů a požadavky k těmto motorům. V další kapitole je popsána konstrukce klikového mechanismu a jeho části. Dále následuje popis vyvažovacího hřídele, rozvodového mechanismu, válce motoru, hlavy válce, klikové skříně, chladící soustavy, mazací soustavy.
Modification of a four cylinder diesel engine to a single cylinder test engine
Mátyás, Attila ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
This thesis deals with modification of an existing four-cylinder diesel engine to a singlecylinder research engine. The work is divided into four main parts. The first part is theoretical, briefly describes research engines, their individual types and provides an overview of their functions. The second part of the work includes the modification of a four-cylinder diesel engine to a single-cylinder research engine, focusing mainly on balancing inertia forces. The third, most extensive chapter contains the structural analysis of the crankshaft. The last part contains the design of a torsional coupling, which ensures the connection of the engine with the dynamometer.
Modification of a four cylinder diesel engine to a single cylinder test engine
Mátyás, Attila ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
This thesis deals with modification of an existing four-cylinder diesel engine to a singlecylinder research engine. The work is divided into four main parts. The first part is theoretical, briefly describes research engines, their individual types and provides an overview of their functions. The second part of the work includes the modification of a four-cylinder diesel engine to a single-cylinder research engine, focusing mainly on balancing inertia forces. The third, most extensive chapter contains the structural analysis of the crankshaft. The last part contains the design of a torsional coupling, which ensures the connection of the engine with the dynamometer.
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Jednoválcový motor pro silniční závodní motocykl
Morozov, Anton ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového kapalinou chlazeného motoru o zdvihovém objemu 250 cm3 pro silniční závodní motocykl třídy Moto3. V první části jsou popsány konstrukce soudobých existujících motorů a požadavky k těmto motorům. V další kapitole je popsána konstrukce klikového mechanismu a jeho části. Dále následuje popis vyvažovacího hřídele, rozvodového mechanismu, válce motoru, hlavy válce, klikové skříně, chladící soustavy, mazací soustavy.
Hnací ústrojí zkušebního jednoválcového zážehového motoru
Laštovica, Karel ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o zkušebním jednoválcovém motoru, výpočtu jeho termodynamického cyklu, návrhu pístu, návrhu a pevnostní kontrole oka ojnice. V úvodu je uveden princip funkce spalovacích motorů a jejich základní rozdělení a použití. Vlastní práce obsahuje pět částí: zadané počáteční parametry, výpočet termodynamického cyklu, výpočet hmotnosti pístní skupiny, výpočet sil působících na pístní skupinu a pevnostní kontrola oka ojnice. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky výpočtu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.