Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Světlo jako médium. Umělé světlo v českém výtvarném umění od 90. let po současnost
MICHALINOVÁ, Denisa
Předmětem diplomové práce je fenomén světla jako specifického výtvarného média. Hlavní pozornost bude zaměřena na otázky nenarativních světelných instalací, dichotomie obrazu a světla (promítání světla, promítání obrazu), světla a prostoru (proměny vnímání prostoru vlivem zásahů světla) a jejich syntéze, symbolice světla a jeho proměnám. Práce si klade za cíl popsat souvislosti příklonu vybraných umělců*kyň k práci se světlem jako výtvarným médiem a vysvětlit vazby tohoto posunu k proměnám podob výtvarného umění zvláště po roce 1989. Argumentace bude vystavěna na dílech klíčových osobností tuzemského i zahraničního uměleckého dění, jmenovitě například na dílech Zdeňka Pešánka (1896-1965), Dana Flavina (1933-1996), Jamese Turrella (*1943) a dalších. Skrze kritické pojmenování metod a postupů tvorby světlem u těchto umělců*kyň bude text mapovat spřízněné projevy a tendence v současném českém výtvarném dění.
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
Loušová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit na příkladu festivalu světla. Práce nejprve zasazuje umělecké festivaly do teoretického rámce a zhodnocuje jejich roli v kultuře a ve společnosti. Kulturní organizace a umělecké festivaly pak práce posuzuje z hlediska marketingu v prostředí umění. Teoretická část práce také zahrnuje aplikování marketingové komunikace na prostředí festivalů světla. Praktická část práce pak používá tato teoretická východiska a porovnává tak jejich využití na příkladu festivalu světla SIGNAL. Jsou stanoveny cíle práce, metodika i výzkumné otázky. Následně popisuje historii a charakter 3. ročníku tohoto festivalu. Další kapitola se věnuje marketingové strategii tohoto ročníku události, konkrétně popisuje její cíle, stanovenou cílovou skupinu i možnou konkurenci a následně je zpracována SWOT analýza festivalu i jeho komunikačních aktivit. V další části jsou analyzovány komunikační aktivity festivalu z hlediska marketingového i komunikačního mixu a spolupráci s partnery této události. Závěr bakalářské práce pak obsahuje zhodnocení komunikačních aktivit, odpovědi na položené otázky a komunikační doporučení.
Signal festival, jeho prezentace a medializace
Krýslová, Eliška ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje prezentaci a medializaci světelného festivalu Signal. Práce má za cíl analyzovat všechny čtyři ročníky festivalu, které se konaly mezi lety 2013 a 2016, zhodnotit jejich medializaci a provést jejich vzájemnou komparaci. V teoretické části se práce zaměřuje na metody, které jsou využívány při výzkumu médií. Dále se věnuje přeměně kulturní události na událost mediální, zvláště pak faktorům, které tuto přeměnu ovlivňují. Praktická část obsahuje kvantitativní obsahovou analýzu mediálních výstupů, která je provedena na základě vyhledávání jednotlivých výstupů v mediální databázi Anopress. Práce je zakončena vyhodnocením předem stanovených hypotéz a zhodnocením efektivity komunikace mezi festivalem Signal a mediálními organizacemi.
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
Loušová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit na příkladu festivalu světla. Práce nejprve zasazuje umělecké festivaly do teoretického rámce a zhodnocuje jejich roli v kultuře a ve společnosti. Kulturní organizace a umělecké festivaly pak práce posuzuje z hlediska marketingu v prostředí umění. Teoretická část práce také zahrnuje aplikování marketingové komunikace na prostředí festivalů světla. Praktická část práce pak používá tato teoretická východiska a porovnává tak jejich využití na příkladu festivalu světla SIGNAL. Jsou stanoveny cíle práce, metodika i výzkumné otázky. Následně popisuje historii a charakter 3. ročníku tohoto festivalu. Další kapitola se věnuje marketingové strategii tohoto ročníku události, konkrétně popisuje její cíle, stanovenou cílovou skupinu i možnou konkurenci a následně je zpracována SWOT analýza festivalu i jeho komunikačních aktivit. V další části jsou analyzovány komunikační aktivity festivalu z hlediska marketingového i komunikačního mixu a spolupráci s partnery této události. Závěr bakalářské práce pak obsahuje zhodnocení komunikačních aktivit, odpovědi na položené otázky a komunikační doporučení.
Zhodnocení dopadů konání Signal festivalu v Praze na socioekonomický rozvoj regionu
Strunová, Silvie ; Silovská, Hana (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením dopadů pořádání Signal festivalu v Praze v letech 2013 a 2014 na regionální rozvoj regionu Hlavního města Prahy a regionu České republiky, a to z ekonomického, sociálního a kulturního pohledu. V teoretické části je kladen důraz na vysvětlení problematiky cestovního ruchu se zaměřením na event tourism a kulturní eventy. Analýza kvantitativních dat v praktické části dokládá, že festival je z hlediska účastníků úspěšný. Návštěvnost Prahy během festivalu je vyšší než během jiného srovnatelného období a Signal festival má zásadní vliv na rozhodování účastníků navštívit Prahu, z čehož lze deduktivně dovodit, že festival podporuje cestovní ruch regionu. Výpočetní výstupy práce dokazují, že finanční příspěvek Magistrátu na Signal festival 2014 je zprostředkovaně prostřednictvím příjmů do státního rozpočtu i prostřednictvím přímých ekonomických přínosů do místních veřejných rozpočtů rentabilní. Empirické šetření prokazuje pozitivní vliv festivalu na kulturní život regionu, na vnímání veřejného prostoru rezidenty Prahy a na udržitelný rozvoj regionu cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.