Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Národní ceny za společenskou odpovědnost.
Zich, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou ocenění za společenskou odpovědnost firem. V teoretické části se zaměřím na vymezení společenské odpovědnosti firem, organizace podporující tento koncept a národní ocenění udílená v rámci tohoto konceptu. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vývoj, definování a přínosy plynoucí všem zainteresovaným stranám. Druhá kapitola shrnuje nejvýznamnější organizace, které se podílejí nejen na vývoji konceptu, ale i na udílení některých ocenění. Třetí kapitola stručně popíše mnou vybraná ocenění za společenskou odpovědnost, včetně Národní ceny CSR a UR v ČR. Předmětem praktické části je detailní rozbor hodnocení Národní ceny CSR a následné srovnání s vybranými zahraničními oceněními v této oblasti. V návaznosti na srovnání jednotlivých cen, jsou součástí praktické části také návrhy a doporučení pro budoucí konání Národní ceny CSR a UR v ČR.
Strategická společenská odpovědnost firem
Urbanová, Kristýna ; Pavičová, Petra (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se věnuje strategické společenské odpovědnosti firem a s ní souvisejícímu konceptu vytváření sdílené hodnoty (tzv. creating shared value). Analyzuje rozdíl mezi strategickou CSR a klasickou firemní filantropií, kdy se jedná o přerozdělování části zisku. Poukazuje na vazbu mezi businessem a občanskou společností. V současnosti si firmy uvědomují, že jejich úspěšnost souvisí se zdravím společnosti, ve které působí, a proto se při implementaci strategické CSR zaměřují na řešení problémů, které se vztahují k oblasti, ve které jsou profesionálové. Diplomová práce se zaměřuje na vytváření spolupráce mezi firmami a občanskou společností, která je vybudována na myšlence, že sociální a ekonomické cíle se vzájemně překrývají. Tato spolupráce je výzvou k řešení společných sociálních problémů a měla by přinášet prospěch oběma stranám. Teoretický základ práce je doplněn empirickou částí založenou na analýze rozhovorů se zástupci firem a organizací občanské společnosti.
Vliv měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie
Garaj, Juraj ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie, přičemž vychází z hypotézy, že oblast společenské odpovědnosti firem je možné použít jako prostředek pro jejich řízení v propojení s metodou balanced scorecard. Cílem práce je najít toto propojení a aplikovat ho v praxi. V teoretické části se práce zabývá metodou balanced scorecard a hledá prostor pro její průnik s konceptem strategického CSR a teorií sdílené hodnoty, které za tímto účelem rovněž charakterizuje. V praktické části práce analyzuje strategii společenské odpovědnosti České spořitelny a propojuje ji s její podnikovou strategií. Výsledkem práce je strategická mapa strategie společenské odpovědnosti České spořitelny, která zobrazuje vzájemné souvislosti mezi jednotlivými cíli. Použitými metodami práce jsou analýza a syntéza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.