Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie velkokapacitních nákladních souprav pro silniční dopravu
Božik, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je studií velkokapacitních přívěsových a návěsových souprav s celkovou délkou 25,25 metru. Obsahuje přehled a srovnání legislativních poţadavků a přepravní kapacity. Dále uvádí popis jednotlivých souprav, jejich specifických prvků a zhodnocení přínosu nasazení těchto souprav do silničního provozu.
Návrh třínápravového podvozku traktorového nosiče
Vodička, Jiří ; Veverka, Josef (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním konstrukčních prvků třínápravového podvozku traktorového nosiče. Dále obsahuje návrh koncepčního řešení a pevnostní výpočet rámu podvozku. Součástí je i vypracování výkresové dokumentace rámu návěsu.
Komplet návěsu se skříňovou nástavbou s výsuvnými boky
Plachký, Jakub ; Škrobánek, Vít (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vytvoření základu pro prezentační studii, která má za úkol přiblížit problematiku stavby speciálních návěsů s výsuvnými boky odběrateli a příštímu uživateli. Práce objasňuje, z jakých prvků se návěs skládá a na které náležitosti je potřeba brát zřetel při samotném návrhu. Část práce je věnována návrhu konkrétního návěsu, na kterém je proveden výpočet stabilizačního systému, pevnostní analýza rámu výsuvu a je také vytvořena celková vizualizace této soupravy.
Komplet návěsu se skříňovou nástavbou s výsuvnými boky
Plachký, Jakub ; Škrobánek, Vít (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vytvoření základu pro prezentační studii, která má za úkol přiblížit problematiku stavby speciálních návěsů s výsuvnými boky odběrateli a příštímu uživateli. Práce objasňuje, z jakých prvků se návěs skládá a na které náležitosti je potřeba brát zřetel při samotném návrhu. Část práce je věnována návrhu konkrétního návěsu, na kterém je proveden výpočet stabilizačního systému, pevnostní analýza rámu výsuvu a je také vytvořena celková vizualizace této soupravy.
Návrh třínápravového podvozku traktorového nosiče
Vodička, Jiří ; Veverka, Josef (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním konstrukčních prvků třínápravového podvozku traktorového nosiče. Dále obsahuje návrh koncepčního řešení a pevnostní výpočet rámu podvozku. Součástí je i vypracování výkresové dokumentace rámu návěsu.
Studie velkokapacitních nákladních souprav pro silniční dopravu
Božik, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je studií velkokapacitních přívěsových a návěsových souprav s celkovou délkou 25,25 metru. Obsahuje přehled a srovnání legislativních poţadavků a přepravní kapacity. Dále uvádí popis jednotlivých souprav, jejich specifických prvků a zhodnocení přínosu nasazení těchto souprav do silničního provozu.
Efektivita využití konceptu EMS v porovnání s jinými způsoby přepravy
Míková, Barbora ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato práce se věnuje konceptu European Modular System. Popisuje jeho charakteristiku, hlavní výhody a nevýhody a zkušenosti ostatních zemí s jeho provozem. Samostatná kapitola je věnována výměnným nástavbám, se kterými jsou modulární soupravy porovnávány v praktické části. Cílem této diplomové práce je zhodnocení, zda je pro přepravu konkrétního zboží vhodnější využití klasické návěsové soupravy o maximální povolené délce 16,5 m, kombinované přepravy silnice-železnice s využitím výměnných nástaveb či právě modulární jízdní soupravy. Porovnávají se náklady, doba přepravy a zněčištění ovzduší vyjádřené pomocí emisí. Práce se zároveň klade za cíl na základě prostudovaných podkladů zhodnotit, zda jsou hlavní argumenty odpůrců tohoto konceptu opodstatněné, či nikoliv.
Analýza kombinovaných jízdních souprav
Sládková, Nikola ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl provedení analýzy ekonomické efektivnosti kombinovaných jízdních souprav. Toto zjištění bude vycházet z komparace standardních a kombinovaných jízdních souprav. Smyslem práce je zjistit, zda je výhodnější použití standardní nebo kombinované jízdní soupravy. Komparace bude provedena pomocí kalkulace nákladů, které vzniknou na dvou vybraných nezávislých trasách. Z těchto analýz bude vycházet závěrečné vyhodnocení souprav.
Přidaná hodnota kombinované dopravy a její překážky v dalším rozvoji
Dvořáková, Eva ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Práce je zaměřena na kombinovanou dopravu v České republice i v zahraničí. V teoretické části jsou základní informace o kombinované dopravě obecně, dále o kombinované dopravě v ČR, nejdůležitějších terminálech a informace o jednotlivých subjektech, vyskytujících se v kombinované dopravě. Práce rozebírá odlišný vývoj kombinované dopravy jak u nás a v Německu. V další části jsou zmíněny problémové oblasti mezinárodní kombinované dopravy a samozřejmě i kladné stránky jejího využívání. Teoretickou část uzavírá trend kombinované dopravy a vliv finanční krize. Praktická část obsahuje modelový výpočet doby návratnosti investice do výměnné nástavby a dokazuje výhodnost inestice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.