Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání kmitočtových pásem VKV, UKV, SKV a EKV v radarech civilního i vojenského využití
Helia, Petr ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá radarovou technikou, kterou se autor pokusil přehledně seřadit pro studijní potřeby následujících ročníků studentů bakalářského studia oboru profesionální pilot. Soustřeďuje se zejména na význam kmitočtových pásem u jednotlivých radarů a jejich dopad na vlastnosti radaru.
Monitorování technického stavu částí radarových systémů
Miklíček, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Nevoral, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout podsystém diagnostiky sekundárního přehledového radaru a vytvořit funkční prototyp bloku komunikace a testovacího generátoru. První část práce se věnuje popisu a rozdělení radarových systémů se zaměřením na radary určené pro řízení letového provozu. Hlavní pozornost je zaměřena na sekundární přehledové radary a popis jejich funkce. Navazující část se zabývá specifikací požadavků pro návrh systému diagnostiky a následně také samotným návrhem. Součástí této práce je návrh, výroba a testování prototypu bloku zajišťujícího komunikaci podsystému diagnostiky a funkci testovacího generátoru pro sekundární přehledový radar.
Výkonové zesilovače v pevné fázi pro pásmo L
Pecen, Vojtěch ; Vondra, Vlastimil (oponent) ; Kasal, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dvoustupňového zesilovače pracující v pásmu vyhrazeném pro sekundární radary 1090 MHz. Výstupní výkon zesilovače má být 20 W a účinnost zesilovače má být co nejvyšší. Proto je koncový stupeň navržen ve třídě C. Obsahem diplomové práce je teoretický rozbor, simulace parametrů, porovnání simulačních programů Ansys Designer a AWR Microwave Office a návrh jednotlivých stupňů zesilovače a následné porovnání naměřených parametrů se simulacemi.
Využití SSR módu S pro řízení pohybů letadel a vozidel po ploše letiště
Drápal, Stanislav ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o současných technologiích a systémech, které se využívají pro sledování a řízení pohybů po ploše letiště. Důraz je kladen na mód S, na jeho vlastnosti, možnosti využití a na požadavky přístrojového vybavení. Dále tato práce zahrnuje rozbor současné situace na letišti Brno - Tuřany a předkládá návrh nového multilateračního systému včetně jeho finanční náročnosti, který by sloužil ke sledování pohybů po ploše letiště.
Možnosti využití ADS-B pro řízení provozu v CTR a po ploše
Šíblová, Kamila ; Procházka, Radek (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o systému ADS-B a jeho možném využití na Letišti Václava Havla Praha. V úvodu práce je popsána historie vedoucí k zavedení tohoto systému a následně systém ADS-B objasněn. V práci je uveden také časový harmonogram zavedení systému. Následně je uvedena aplikace na daném letiště s ověřování integrity, funkčnosti, spolehlivosti a bezpečnosti.
Monitorování technického stavu částí radarových systémů
Miklíček, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Nevoral, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout podsystém diagnostiky sekundárního přehledového radaru a vytvořit funkční prototyp bloku komunikace a testovacího generátoru. První část práce se věnuje popisu a rozdělení radarových systémů se zaměřením na radary určené pro řízení letového provozu. Hlavní pozornost je zaměřena na sekundární přehledové radary a popis jejich funkce. Navazující část se zabývá specifikací požadavků pro návrh systému diagnostiky a následně také samotným návrhem. Součástí této práce je návrh, výroba a testování prototypu bloku zajišťujícího komunikaci podsystému diagnostiky a funkci testovacího generátoru pro sekundární přehledový radar.
Výkonové zesilovače v pevné fázi pro pásmo L
Pecen, Vojtěch ; Vondra, Vlastimil (oponent) ; Kasal, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dvoustupňového zesilovače pracující v pásmu vyhrazeném pro sekundární radary 1090 MHz. Výstupní výkon zesilovače má být 20 W a účinnost zesilovače má být co nejvyšší. Proto je koncový stupeň navržen ve třídě C. Obsahem diplomové práce je teoretický rozbor, simulace parametrů, porovnání simulačních programů Ansys Designer a AWR Microwave Office a návrh jednotlivých stupňů zesilovače a následné porovnání naměřených parametrů se simulacemi.
Možnosti využití ADS-B pro řízení provozu v CTR a po ploše
Šíblová, Kamila ; Procházka, Radek (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o systému ADS-B a jeho možném využití na Letišti Václava Havla Praha. V úvodu práce je popsána historie vedoucí k zavedení tohoto systému a následně systém ADS-B objasněn. V práci je uveden také časový harmonogram zavedení systému. Následně je uvedena aplikace na daném letiště s ověřování integrity, funkčnosti, spolehlivosti a bezpečnosti.
Využití SSR módu S pro řízení pohybů letadel a vozidel po ploše letiště
Drápal, Stanislav ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o současných technologiích a systémech, které se využívají pro sledování a řízení pohybů po ploše letiště. Důraz je kladen na mód S, na jeho vlastnosti, možnosti využití a na požadavky přístrojového vybavení. Dále tato práce zahrnuje rozbor současné situace na letišti Brno - Tuřany a předkládá návrh nového multilateračního systému včetně jeho finanční náročnosti, který by sloužil ke sledování pohybů po ploše letiště.
Využívání kmitočtových pásem VKV, UKV, SKV a EKV v radarech civilního i vojenského využití
Helia, Petr ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá radarovou technikou, kterou se autor pokusil přehledně seřadit pro studijní potřeby následujících ročníků studentů bakalářského studia oboru profesionální pilot. Soustřeďuje se zejména na význam kmitočtových pásem u jednotlivých radarů a jejich dopad na vlastnosti radaru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.