Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace spokojenosti klientů s Programem kontrolované konzumace alkoholu Kontaktního centra Vlhká
Liďák, Jan ; Šťastná, Lenka (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Kontaktní centrum Vlhká společnosti Podané ruce provozuje Program kontrolované konzumace alkoholu jako jediná organizace v České republice, inspirovaná programy stejného typu ze zahraničí. V této práci využívám evaluaci spokojenosti jako výzkumnou metodu se záměrem poskytnout klientům možnost se k programu a chodu tohoto centra vyjádřit. Cílem výzkumu bylo provést šetření spokojenosti u klientů Kontaktního centra Vlhká zapojených do programu kontrolované konzumace alkoholu. Cílem bylo zhodnotit spokojenost klientů s tímto programem jako i ostatními intervencemi centra, přístupem pracovníků, prostředím, vybavením a otvírací dobou. Záměrem bylo poskytnout výsledky práce vedení služby jako případnou inspiraci pro další změny a vývoj a zpětnou vazbu k již zavedeným změnám. Výzkumný soubor tvoří 17 respondentů, klientů kontaktního centra Vlhká zapojených v programu Kontrolované konzumace, kteří odpovídají cílové skupině služby. Jde o osoby bez domova ohrožené užíváním alkoholu či závislostí. Respondenti byli do výzkumu vybrání metodou záměrného výběru prostřednictvím instituce. Osloveni byli v otvírací době centra, kde probíhal samotný sběr dat. Data byla sbírána pomocí polostrukturovaného interview. Kvalitativní data byla analyzována metodou vytváření trsů a metodou prostého výčtu. Z výsledku výzkumu...
Evaluace spokojenosti klientů Terénního programu SANANIM s projektem Sanitka
Limpouchová, Markéta ; Šťastná, Lenka (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Východiska: Evaluace spokojenosti je zde prostředkem k získání zpětné vazby ke službám, které jsou poskytovány Terénním programem Sananim v rámci projektu Sanitka. Klientům poskytuje možnost "podělit se" o své zkušenosti s programem, vyjádřit se k jednotlivým intervencím, případně vyjádřit potřebu služby či intervence nové. Cíle: Cílem výzkumu bylo zjistit, zda jsou klienti terénního programu Sananim spokojeni s nabízenými službami projektu Sanitka. Především šlo o místní a časovou dostupnost, hlavní složky projektu Sanitka (výměnný program, poradenství, ošetření, testování, přístup personálu) a o zjištění slabých stránek služby. Výzkum měl přinést informace o tom, zda klientům vyhovují jednotlivé intervence, zda jim v rámci poskytovaných služeb něco nechybí (případně co) a jak by bylo možné služby zdokonalit. Metody a výzkumný soubor: K získávání dat byla využita metodika RAR - Rapid assesment and response. Sběr dat probíhal formou polostrukturovaného interview se 30 klienty. Respondenti byli vybráni záměrným výběrem a přes instituci. Šlo o klienty TP Sananim, kteří užívají drogy rizikově (zejména injekčně) a zároveň využívají pestré nabídky služeb sanitního vozu. Dále byla provedena analýza existujících dat z výročních a závěrečných zpráv TP Sananim. Výsledky: Z výsledků studie je patrné, že...
Evaluace spokojenosti klientů s nabízenými službami kontaktního s poradenského centra Stage 5
Smetanová, Simona ; Šťastná, Lenka (vedoucí práce) ; Broklová, Lada (oponent)
diplomové práce: Východiska: Analýza spokojenosti klientů se službami kontaktního centra je jedním z důležitých nástrojů pro získání zpětné vazby na nabízené služby kontaktního centra i na intervence ze strany zaměstnanců. Diplomová práce se věnuje intervencím, které kontaktní centrum Stage 5 nabízí a jak je hodnotí jeho klienti. Podle výroční zprávy Progressive o.p.s. se každoročně zvyšuje počet klientů v kontaktu a lze očekávat, že jejich potřeby se v čase mění. Často nám však chybí zpětná vazba od těchto uživatelů služeb, aby bylo možné přemýšlet o konkrétních úpravách ve stávajících službách. Cíle: Cílem výzkumu je získat od klientů centra takzvaný "spotřebitelský" náhled. Konkrétněji pak získat informace o jejich spokojenosti s nabídkou služeb, které využívají. Na základě odpovědí respondentů zvážit či navrhnout, jak by se daly jednotlivé intervence vylepšit nebo navrhnout nové. Prostřednictvím výzkumných otázek se také soustředím na časovou pružnost jednotlivých intervencí při využívání klienty. Výzkumný soubor: Výzkumný soubor se shoduje s primární cílovou skupinou kontaktního centra. Jsou to problémový a často dlouhodobý uživatelé návykových látek, kteří odpovídají definici EMCDDA (osoba užívající heroin a další opiáty, kokain, amfetamin, pervitin či injekční uživatel jakékoliv jiné drogy)....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.