Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy prodeje v oblasti rychloobrátkového zboží (využití operativního CRM)
Vondrová, Kateřina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi aspekty operativní části CRM -- automatizací obchodních operací, telefonním prodejem a elektronickým obchodováním. Práce zkoumá vliv těchto tří aspektů na produktivitu firmy. Diplomová práce je provázána s firmou Plzeňský Prazdroj a.s, která poskytla údaje ke zpracování. Praktický přínos diplomové práce je zhodnocení aktuálního obchodního modelu Plzeňského Prazdroje a návrh nové e-business strategie pro tuto společnost.
Implementace CRM u telekomunikačního operátora
Švejdová, Jana ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na implementaci softwarového řešení pro řízení vztahů se zákazníky u telekomunikačního operátora. Celá analýza projektu implementace popisuje zavádění části zvané Sales Force Automation (SFA). Cílem práce je popsat všechny důležité kroky při realizaci projektu implementace SFA, porovnat je s teoretickými doporučeními, vyhodnotit vhodnost postupů s přihlédnutím ke zkušenostem a reakcím uživatelům během realizace projektu i po ní a následně stanovit doporučení pro projekty podobného zaměření. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je cílem vysvětlení pojmu CRM -- Customer Relationship Management, seznámení s doporučeným plánem projektu implementace CRM a představení vybraného produktu Siebel CRM od společnosti Oracle. Praktická část popisuje již realizovaný projekt u telekomunikačního operátora, porovnává uvedený postup s teoretickým doporučením a zaznamenává rozdíly. Na základě zhodnocení důsledků a reakcí uživatelů jsou určeny vhodné a nevhodné kroky a doporučeny postupy pro snadnější přechod na nový CRM systém u dalších podobných projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.