Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Positioning značky Carla
Kotíková, Vanda ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmíd, Josef (oponent)
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické části se soustředím na jednotlivé marketingové komunikační aktivity. Poslední kapitola teoretické části popisuje positioning značky. Praktická část mé práce vychází především z interních informací, které mi byly poskytnuty přímo ve společnosti Carla, dále z hloubkových rozhovorů s vedením společnosti a z dotazníku. V první části praktické části představuji společnost Carla a hodnotím její současnou pozici na trhu. Následně analyzji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby tzv. SWOT analýzou. Dále provádím analýzu konkurence a popisuji distribuční kanály společnosti. V následující kapitole charakterizuji segmenty, na které jsou produkty společnosti mířeny. V závěru práce popisuji propagační aktivity společnosti Carla, z nichž vychází můj návrh propagačních aktivit společnosti pro nový produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.