Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transcription and annotation components for web editor in React
Dugovič, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
This thesis aims to implement modular user interface for audio transcription and annotation. It expands upon existing work in order to enable and improve working with hours-long conversation recordings. The solution is implemented in TypeScript using React and additional libraries from the React ecosystem. Applying principles from the studied literature, avoiding issues identified during the research a similar platform, and verifying the interface throughout the development using qualitative testing, the interface strives to achieve high degree of good user experience.
Webové rozhraní pro opravu automatického přepisu a tagovaní
Plhal, Jan ; Hradiš, Michal (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace webové aplikace pro opravu automatického přepisu a anotace rádiové VHF (very high frequency) komunikace pilot-věž. Základní inspirací je ATCO2 anotační služba SpokenData firmy ReplayWell, jež byla od základu přepracována do uživatelsky přívětivější podoby s řadou uživatelsky přizpůsobitelných prvků. Na základě nastudovaných principů návrhu dobře použitelného uživatelského prostředí a poznatků z průzkumu anotačních aplikací byl proveden návrh funkcionality a také grafického rozhraní aplikace formou drátěného modelu. Navrženou aplikaci se prostřednictvím zvolených technologií podařilo úspěšně implementovat. Použitelnost aplikace byla ověřována a vylepšována pomocí uživatelského testování a aplikace byla také nasazena na web SpokenData.
Webové rozhraní pro opravu automatického přepisu a tagovaní
Plhal, Jan ; Hradiš, Michal (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace webové aplikace pro opravu automatického přepisu a anotace rádiové VHF (very high frequency) komunikace pilot-věž. Základní inspirací je ATCO2 anotační služba SpokenData firmy ReplayWell, jež byla od základu přepracována do uživatelsky přívětivější podoby s řadou uživatelsky přizpůsobitelných prvků. Na základě nastudovaných principů návrhu dobře použitelného uživatelského prostředí a poznatků z průzkumu anotačních aplikací byl proveden návrh funkcionality a také grafického rozhraní aplikace formou drátěného modelu. Navrženou aplikaci se prostřednictvím zvolených technologií podařilo úspěšně implementovat. Použitelnost aplikace byla ověřována a vylepšována pomocí uživatelského testování a aplikace byla také nasazena na web SpokenData.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.