Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybraném sortimentu
Mazánková, Michaela ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Cílem diplomová práce s názvem Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybraném sortimentu je navrhnout na základě analýzy zákazníků vhodné marketingové nástroje podpory prodeje v oblasti papírenských potřeb, které by měla společnost DaDa Promotion, s. r. o. nabízet svým klientům, aby došlo k navýšení prodeje jejich výrobků či služeb. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu marketing, marketingová komunikace a marketingový mix. V tomto celku jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu, kam patří produkt, cena, místo a propagace. Větší pozornost je věnována samotné podpoře prodeje, která spadá pod pojem propagace a zde jsou vysvětleny její zásady, výhody, nevýhody a jednotlivé druhy. Praktická část práce je zaměřena na dotazníkové šetření, na jehož základě jsou navrženy vhodné marketingové nástroje, které by měly být nabízeny společností DaDa Promotion, s. r. o. jejím klientům pro zajištění většího odbytu jejich výrobků a služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.