Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management lázní
Špaček, Martin ; Čapov, Martin (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí lázní, na základě které jsou navrženy strategie, které by společnost měla implementovat pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Práce dále popisuje možnosti a výhody využití elektronického marketingu.
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky
Klusáková, Kristýna
Klusáková, K . Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářká práce se zabývá tvorbou doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky ve městě Tišnově. K jejímu vytvoření byly využity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Dále byl proveden dotazníkový výzkum a mystery shopping ke zjištění aktuální situace na trhu. Důležitost jednotlivých faktorů byla vyhodnocena prostřednictvím Fullerových trojúhelníků. Nakonec byla vybrána konkurenční strategie dle Portera a nejvýznamnější návrh byl ekonomicky vyjádřen.
Návrh strategie pro rodinné vinařství
Říhová, Kristýna
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí návrh strategií a konkrétních doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti rodinného vinařství. Literární rešerše se skládá z odborné literatury zabývající se danou problematikou. V empirické části pomocí STEPE analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a principu potenciálů úspěchu budou zjištěny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Pomocí matice SWOT budou navrženy strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Management lázní
Špaček, Martin ; Čapov, Martin (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí lázní, na základě které jsou navrženy strategie, které by společnost měla implementovat pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Práce dále popisuje možnosti a výhody využití elektronického marketingu.
Analýza prostředí a návrh strategie pro Tonak a.s.
Kalíšková, Magda
Bakalářská práce hodnotí vnější a vnitřní prostředí společnosti Tonak a. s. Cílem je, na základě této analýzy, navrhnout strategii, která firmě umožní zvýšení tržního podílu a konkurenceschopnosti na mezinárodním trhu. Část literární přehled popisuje základní pojmy a metody, které již byly k dané problematice napsány jinými autory. V části výsledky jsou jednotlivé metody aplikovány přímo na kloboučnické odvětví a společnost Tonak a. s. Vnější prostředí je hodnoceno STEPE analýzou, a Porterovým modelem konkurenčních sil. Analýza vnitřní prostředí je provedena Principem hodnototvorného řetězce. Významné faktory vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje SWOT analýza a na jejím základě je navržena nová strategie. V části diskuze je uvedeno doporučení pro společnost a jsou formulovány přínosy a náklady zvolené strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.