Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reporting vybrané firmy
Němec, Vlastimil ; Novotná, Eva (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou reportingu jako nástroje pro tvorbu uceleného systému dat a ukazatelů o vypovídajících činnostech dané společnosti ve srozumitelné a uživatelsky ucelené formě. Dále demonstruje pomocí praktického využití příkladů a forem reportů, jak poukázat na zásadní a často se opakující nedostatky a chyby při užití obchodních informací. Na základě podrobných analýz jsou vyhodnoceny vybrané reporty a jsou zformulována doporučení umožňující zefektivnění procesu při reportování. Vybrané reporty jsou doplněny o řadu nových informací, které umožní zkvalitnit řídící proces a tím vedou k úsporám. Tyto úspory jsou detailně rozebrány v jednom z doporučení práce na zavedení CRM IS.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Reporting vybrané firmy
Němec, Vlastimil ; Novotná, Eva (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou reportingu jako nástroje pro tvorbu uceleného systému dat a ukazatelů o vypovídajících činnostech dané společnosti ve srozumitelné a uživatelsky ucelené formě. Dále demonstruje pomocí praktického využití příkladů a forem reportů, jak poukázat na zásadní a často se opakující nedostatky a chyby při užití obchodních informací. Na základě podrobných analýz jsou vyhodnoceny vybrané reporty a jsou zformulována doporučení umožňující zefektivnění procesu při reportování. Vybrané reporty jsou doplněny o řadu nových informací, které umožní zkvalitnit řídící proces a tím vedou k úsporám. Tyto úspory jsou detailně rozebrány v jednom z doporučení práce na zavedení CRM IS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.