Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh marketingového mixu společnosti
Stachová, Tereza ; Matoušek, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané společnosti AVEX SPORT s.r.o. Cílem je vytvořit návrh marketingového mixu pomocí teoretických východisek, analýzy SLEPT, Porterovy analýzy a dotazování. Teoretická kapitola je věnována základním pojmům marketing, marketingový mix a marketingový výzkum. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy SLEPT a Porterova. Přínosem bakalářské práce je udržení stávajících a získání nových zákazníků a tím i zvýšení tržeb.
Návrh marketingového mixu společnosti
Stachová, Tereza ; Matoušek, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix vybrané společnosti AVEX SPORT s.r.o. Cílem je vytvořit návrh marketingového mixu pomocí teoretických východisek, analýzy SLEPT, Porterovy analýzy a dotazování. Teoretická kapitola je věnována základním pojmům marketing, marketingový mix a marketingový výzkum. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy SLEPT a Porterova. Přínosem bakalářské práce je udržení stávajících a získání nových zákazníků a tím i zvýšení tržeb.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.