Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování paprsku v reálném čase
Jadavan, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zobrazování technikou sledování paprsku v reálném čase. Po úvodu, který obsahuje stručný základ této problematiky, následuje rozebrání technik pro urychlování výpočtu. Většina rozebíraných technik je aplikovatelná na dnes běžně používané počítače. Poslední část se zaměřuje na vlastním implementaci vybraných technik a zhodnocení výsledků měření.
Ray-tracing s využitím SSE
Kučera, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím SSE instrukcí k akceleraci výpočtů probíhajících při ray-tracingu. Aby bylo možné SSE instrukce co nejefektivněji použít, bylo zvoleno současné sledování čtyř paprsků uzavřených v jednom svazku. Byla provedena vektorizace algoritmů použitých v ray-tracingu a také bylo navrženo a implementováno řešení rozpadu svazku paprsků. Provedenými testy pak byla sledována doba renderování obrazu pro případ, kdy jsou všechny paprsky pohromadě, ale také pro případ, kdy se ve svazku nachází pouze jeden paprsek.
Sledování paprsku v reálném čase
Jadavan, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zobrazování technikou sledování paprsku v reálném čase. Po úvodu, který obsahuje stručný základ této problematiky, následuje rozebrání technik pro urychlování výpočtu. Většina rozebíraných technik je aplikovatelná na dnes běžně používané počítače. Poslední část se zaměřuje na vlastním implementaci vybraných technik a zhodnocení výsledků měření.
Ray-tracing s využitím SSE
Kučera, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím SSE instrukcí k akceleraci výpočtů probíhajících při ray-tracingu. Aby bylo možné SSE instrukce co nejefektivněji použít, bylo zvoleno současné sledování čtyř paprsků uzavřených v jednom svazku. Byla provedena vektorizace algoritmů použitých v ray-tracingu a také bylo navrženo a implementováno řešení rozpadu svazku paprsků. Provedenými testy pak byla sledována doba renderování obrazu pro případ, kdy jsou všechny paprsky pohromadě, ale také pro případ, kdy se ve svazku nachází pouze jeden paprsek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.