Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda
Weiderová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
Diplomová práce "Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda" pojednává o problematice hodnocení kvality poskytovaných služeb, která je stěžejní pro dobře fungující organizace v komerční i nekomerční sféře. Práce se konkrétně věnuje oblasti sociálních služeb a jejím cílem je vytvoření návrhu systému hodnocení kvality poskytovaných služeb pro konkrétní zařízení poskytující nízkoprahové sociální služby dětem ve věku 6 - 15 let. První část se zabývá legislativním zakotvením sociálních služeb a představením nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a nízkoprahového klubu Jahoda. Dále jsou zde nastíněny možné způsoby hodnocení kvality poskytovaných služeb a popsány standardy kvality sociálních služeb. Druhou částí diplomové práce je část praktická, která se věnuje vytvoření návrhu systému hodnocení poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda. Návrh tohoto systému vychází z analýzy současných způsobů hodnocení využívaných v zařízení a jeho hlavní součástí je dotazníkové šetření mezi uživateli, pracovníky, dobrovolníky a stážisty NZDM Jahoda. To bylo pilotně ozkoušeno mezi všemi zainteresovanými osobami a vyhodnocení tohoto dotazníkového šetření je také součástí práce.
Využití analýz systému řízení lidských zdrojů pro rozvoj neziskových organizací
Flutková, Kristýna ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Lejsal, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení lidských zdrojů v neziskových organizacích (dále NNO). Ústředním tématem je využití analýz řízení lidských zdrojů při řízení neziskových organizací. Jedná se o personální audity (PA) a části zabývajícími se řízením lidí v auditech procesních. Cílem diplomové práce je zmapovat fungování personálních a procesních auditů v kontextu řízení neziskových organizací. Tato problematika je zároveň zasazena do rámce občanské společnosti a angažovanosti v podobě dobrovolnictví. Diplomová práce neopomíjí ani důležitost kvality služeb, která souvisí s auditorskou činností. V empirické části, která využívá jak dotazníkové šetření, tak hloubkové strukturované rozhovory, jsou jedním z výstupů představení přínosů auditů pro neziskové organizace a včetně jejich omezení. Práce vychází ze zkušeností poskytovatelů auditů v České republice a zkušenosti neziskových organizací, ve kterých audity proběhly. Důležitým výstupem je soubor doporučení pro poskytovatele auditů, kteří získají zpětnou vazbu od NNO, a soubor doporučení pro NNO. Tato doporučení vznikla na základě rozhovorů a celkové analýzy dané problematiky. Klíčová slova personální audit, procesní audit, řízení neziskových organizací, proces změn, občanská společnost, kvalita služeb
Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda
Weiderová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
Diplomová práce "Návrh systému hodnocení kvality poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda" pojednává o problematice hodnocení kvality poskytovaných služeb, která je stěžejní pro dobře fungující organizace v komerční i nekomerční sféře. Práce se konkrétně věnuje oblasti sociálních služeb a jejím cílem je vytvoření návrhu systému hodnocení kvality poskytovaných služeb pro konkrétní zařízení poskytující nízkoprahové sociální služby dětem ve věku 6 - 15 let. První část se zabývá legislativním zakotvením sociálních služeb a představením nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a nízkoprahového klubu Jahoda. Dále jsou zde nastíněny možné způsoby hodnocení kvality poskytovaných služeb a popsány standardy kvality sociálních služeb. Druhou částí diplomové práce je část praktická, která se věnuje vytvoření návrhu systému hodnocení poskytovaných služeb nízkoprahového klubu Jahoda. Návrh tohoto systému vychází z analýzy současných způsobů hodnocení využívaných v zařízení a jeho hlavní součástí je dotazníkové šetření mezi uživateli, pracovníky, dobrovolníky a stážisty NZDM Jahoda. To bylo pilotně ozkoušeno mezi všemi zainteresovanými osobami a vyhodnocení tohoto dotazníkového šetření je také součástí práce.
Důstojnost člověka trpícího Alzheimerovou chorobou z pohledu teologické etiky - požadavek kvality odborné péče
STRAPKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá důstojností člověka trpícího Alzheimerovou chorobou. Kvalitní odborná péče pramení z hodnot lásky a úcty k bližnímu. Popisujeme jednotlivá stádia onemocnění spolu se změnami, které pro člověka znamenají. Klíčem k zachování lidské důstojnosti člověka s Alzheimerovou chorobou je specifická péče. Individuální přístup. Empatie. Rovnocenný vztah. Umění komunikace. Shrnujeme i rizikové oblasti praxe, ve kterých může nejčastěji docházet k nedůstojnému zacházení. V práci se za
Potřeby osob s mentálním postižením a kombinovanými vadami a jejich uspokojování ve vybraných zařízeních sociální péče pro dospělé v hlavním městě Praha
NÁVAROVÁ, Jana
Práce se zabývá potřebami osob s mentálním postižením a kombinovanými vadami a jejich uspokojováním ve vybraných denních stacionářích pro dospělé v Praze. Teoretická část vysvětluje pojem kombinovaná vada, mentální postižení / mentální retardace a přibližuje potřeby osob s mentálním postižením. Dále popisuje sociální služby a zákon o sociálních službách a zamýšlí se nad současnou situací v Praze. Praktická část obsahuje charakteristiku tří vybraných zkoumaných denních stacionářů: Modrý klíč, Ruka pro život a Ratolest, ve kterých je zkoumána kvalita uspokojování bio-psycho-sociálních potřeb osob s mentálním a kombinovaným postižením. Obecně by se dalo říci, že míra spokojenosti s uspokojováním potřeb je u klientů ve sledovaných zařízeních poměrně velká.
Srovnání poskytovaní sociálních služeb G-centrem Tábor před a po nabytí účinnosti zákona č. 108/2006 Sb.,o sociálních službách
KUBÍKOVÁ, Alena
Sociální služby představují důležitou součást sociální politiky každého státu. Cílem poskytování sociálních služeb je zachovat určitý životní standard, důstojnost života, pomoci při návratu do společnosti a předejít sociálnímu vyloučení. Cílem diplomové práce bylo srovnání poskytování sociálních služeb G-centrem Tábor před a po nabytí účinnosti zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Prováděný výzkum je ze sociologického hlediska výzkumem kvantitativně kvalitativním. Pro zjištění odpovídajících informací byla použita technika SWOT analýzy a sekundární a obsahová analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.