Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Pyramid Complex of Djedkare-Isesi at South Saqqara and Its Decorative Program
Megahed, Mohamed Abdel Moneim ; Bárta, Miroslav (vedoucí práce) ; Verner, Miroslav (oponent) ; Jánosi, Peter (oponent)
1 Pyramidový komplex Djedkarea Isesiho v jižní Sakkáře a jeho výzdobný program Mohamed Megahed Abstrakt Předložená práce si klade za cíl poprvé uceleně publikovat pyramidový komplex panovníka Džedkarea a jeho výzdobný program. Džedkareova vláda byla dosti významná a během ní došlo v egyptském státu k mnoha důležitým změnám. Podle dokladů Džedkare reorganizoval královské zádušní kulty svých předchůdců v Abúsíru a do jeho vlády se datuje většina dochovaných fragmentů papyrů, jež se podařilo objevit v abúsírských pyramidových komplexech. Vedle různých dalších dokladů z období jeho vlády byla v králově pyramidovém komplexu objevena řada nálezů, jež dosud nebyly publikovány. Patří k nim i fragmenty reliéfní výzdoby, a předložená práce tak přispívá k hlubšímu porozumění a interpretaci vývoje královských reliéfů v závěru 5. dynastie. Práce je rozčleněna do pěti kapitol, z nichž první přínáší úvod k tématu a katalogu a předkládá přehled o stavu bádání ohledně výzdoby zádušních komplexů Staré říše. Další část kapitoly objasňuje metody, jež autor práce užil během k dokumentaci fragmentů reliéfů z Džedkareova pyramidového komplexu. Džedkareova vláda v kontextu 5. dynastie je předmětem druhé kapitoly, kde je nejprve prezentován přehled panovníků 5. dynastie a stručná charakteristika jejich vlád. Poté jsou podrobněji...
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Využití Network marketingu ve vybrané firmě
SAIKO, Michaela
Ve své práci jsem posuzovala a zhodnocovala jednotlivé výhody network marketingu oproti klasickému obchodu. V teoretické části jsem se zejména zaměřila na definici network marketingu, historii network marketingu, zneužití principu NWM, výhody a nevýhody network marketingu, nezákonný systém a výpočet odměn v network marketingu. V analytické části byla nejdříve provedena charakteristika vybraného podniku, následovala analýza network marketingu zejména stěžejních produktů společnosti. Z provedené analýzy network marketingu bylo provedeno vyhodnocení práce a následně doporučeny změny.
Vyznavač buddhismu na ošetřovací jednotce
ČOUDKOVÁ, Lenka
Tématem naší práce byla problematika vyznavačů buddhismu na ošetřovací jednotce. Práci jsme rozdělili na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se mohou sestry, ale i širší veřejnost, seznámit se základními informacemi o buddhismu. Teoretická část je dělena do osmi hlavních kapitol. V teoretické části jsme splnili první cíl {\clqq}Vyjmenovat odlišnosti při uspokojování potřeb vyznavačů buddhismu ve zdraví a nemoci.`` V praktické části pak diskutujeme o výsledcích našeho výzkumu. K získání dat jsme použili techniku dotazníku. Obsahem třetího cíle bylo {\clqq}Porovnat vědomosti sester z Jihočeského a Středočeského kraje o specifikách ošetřování vyznavačů buddhismu.`` K tomuto cíli jsme si stanovili dvě hypotézy: Hypotéza č.1 předpokládala, že sestry zachovávají svou profesionalitu a jsou schopné vyhovět potřebám klientů s buddhistickým vyznáním a hypotéza č.2 předpokládala, že vědomosti sester o ošetřovatelských problémech v Jihočeském kraji jsou nižší, než vědomosti sester ve Středočeském kraji. Obě hypotézy se nám po statistickém zpracování dat potvrdily. V závěru této práce jsou shrnuty poznatky z teoretické a praktické části. V závěru práce je také uvedeno využití práce pro praxi- vhodné by bylo přitažlivou formou motivovat sestry, aby měly zájem dozvědět se nové informace o klientech jiných kultur a etnik a tak získaly širší všeobecný přehled, který je pro sestry v dnešní době nezbytný. V závěru v samostatné kapitole jsou popsána {\clqq}Specifika ošetřování vyznavačů buddhismu ve zdravotnických zařízeních`` což bylo obsahem druhého cíle. Pro doplnění tohoto cíle jsme vypracovali standard ošetřovatelské péče: {\clqq}Zásady realizace ošetřovatelské péče u vyznavačů/ sympatizantů buddhismu v ústavním zdravotnickém zařízení.``

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.