|
Veřejná osobní doprava v Královéhradeckém kraji
Růžičková, Tereza ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá veřejnou osobní dopravou v Královéhradeckém kraji. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních termínů, příslušné legislativy a jednotlivých druhů dopravy. Praktická část popisuje veřejnou osobní dopravu v Královéhradeckém kraji, se zaměřením na dopravu železniční a autobusovou, integrované dopravní systémy v této oblasti a nakonec se zabývá analýzou dopravní dostupnosti vybraných obcí.
|
| |
| |
| |
| |
|
Aplikace benchmarkingu ve společnosti České dráhy, a. s.
Devátá, Markéta ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Plandor, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat možnosti využití benchmarkingu a jeho přínos pro firmu, aplikovat metodu benchmarkingu a navrhnout zlepšující doporučení. Teoretická část diplomové práce zobrazuje benchmarking jako nástroj podpory strategického managementu, jeho přínos, postup a varianty využití. V praktické části je představen předmět benchmarkingu, skupina České dráhy, a.s. a jejich finanční situace. Finanční benchmarking porovnává České dráhy, a.s. s odvětvím služeb v ČR a s významnými železničními společnostmi v zahraničí. Poslední analýza je zaměřena benchmarking s autobusovou dopravou z pohledu zákazníka.
|
| |
| |
|
Analýza MHD v Olomouci
Buček, Jan ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Záliš, Ondřej (oponent)
V této bakalařské práci je nejdříve přiblížen pojem městské hromadné dopravy teoreticky, dále se v praktické části již věnuje autor systému MHD v Olomouci, popisuje jeho vývoj, zabývá se současnou situací, aktuálními problémy, a zda jsou řešeny, případně navrhuje řešení, jakým směrem by se mělo olomoucké MHD ubírat s vizí do budoucnosti.
|
|
Využití veřejné hromadné dopravy pro marketingové účely
Hájek, Eduard ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se věnuje jednak teorii tvorby podnikatelského plánu, jeho struktuře a obsahu a dále pak na konkrétním případě zjišťuje reálnost a ziskovost podnikatelského plánu, který se zaměřuje na jednu z možností, jak efektivně využít veřejnou hromadnou dopravu pro účely marketingu. Myšlenka tohoto podnikatelského plánu vychází z toho, že dosavadní, běžná reklamní média ve veřejné hromadné dopravě jsou již za vrcholem svých možností a již ani nejsou pro ty, jejichž chování mají ovlivnit, dostatečně zajímavé. Proto si autor této práce dal za cíl vypracovat podnikatelský plán, který by tohoto nedostatku využil. Výsledkem práce je možnost založení společnosti MetroVision, která je v této diplomové práci detailně popsána a to včetně jejího finančního plánu po dobu prvních pěti let od jejího vzniku.
|