Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie k využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice
Novák, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Práce se týká vhodné marketingové strategie k využití sportovišť, které se nacházejí v Psychiatrické léčebně Bohnice, která patří svoji rozlohou, poskytovanými a progresivními službami mezi nejlepší v České republice. Jednou z hlavních priorit managementu bohnické léčebny v čele s ředitelem MUDr. Martinem Hollým je organizování aktivit pro širokou veřejnost a přispět tak k popularizaci areálu léčebny. Cílem je přispět k destigmatizaci psychických onemocnění a změny pohledu na psychiatrii jako medicínský obor. Propojení života "za plotem" se životem "venku" napomáhá integraci duševně nemocných z léčebny do běžného života. Jedním z příkladů je využití sportovních zařízení léčebny širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení využití sportovišť převážně širokou veřejností, což přímo povede k naplnění výše uvedeného cíle managementu léčebny. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, public relations, sportovní zařízení, reklama, Psychiatrická léčebna Bohnice.
Marketingová strategie k využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice
Novák, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Práce se týká vhodné marketingové strategie k využití sportovišť, které se nacházejí v Psychiatrické léčebně Bohnice, která patří svoji rozlohou, poskytovanými a progresivními službami mezi nejlepší v České republice. Jednou z hlavních priorit managementu bohnické léčebny v čele s ředitelem MUDr. Martinem Hollým je organizování aktivit pro širokou veřejnost a přispět tak k popularizaci areálu léčebny. Cílem je přispět k destigmatizaci psychických onemocnění a změny pohledu na psychiatrii jako medicínský obor. Propojení života "za plotem" se životem "venku" napomáhá integraci duševně nemocných z léčebny do běžného života. Jedním z příkladů je využití sportovních zařízení léčebny širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení využití sportovišť převážně širokou veřejností, což přímo povede k naplnění výše uvedeného cíle managementu léčebny. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, public relations, sportovní zařízení, reklama, Psychiatrická léčebna Bohnice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.