Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Charakteristické vlastnosti směsných recyklátů pro spodní stavbu pozemních komunikací
Junek, Lumír ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část popisuje výrobu, využitelnost a ekonomické zhodnocení stavebních recyklátů vůči běžným přírodním materiálům. Následně popisuje potřebné laboratorní zkoušky, které zkoumají jeho vlastnosti pro užití těchto materiálů do pozemních komunikací. V poslední kapitole se práce zabývá zahraničními zkušenostmi s využitím směsných stavebních recyklátů pro dopravní stavby. Praktická část zkoumá vlastnosti daných recyklátu pro jejich použití do aktivní zóny pomocí zkoušek míry namrzavosti zemin, Kalifornského poměru únosnosti a okamžitého indexu únosnosti.
Směsný stavební recyklát pro zemní tělesa pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce řeší využití směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část postupně popisuje výrobu a využitelnost stavebních recyklátů a také ekonomické zhodnocení vůči běžně užívaným přírodním materiálům. Hlavním bodem teoretické části je využití směsného recyklátu do podloží vozovek se zvýšenou pozorností na užití do aktivní zóny pozemní komunikace. Dále popisuje laboratorní zkoušky, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností recyklátů a problematické vlastnosti, které mohou ovlivnit životnost stavebního díla. V samostatné kapitole uvádí zahraniční zkušenosti s užitím stavebních recyklátů pro budování dopravních staveb. Praktická část ověřuje vhodnost směsného stavebního recyklátu do aktivní zóny pomocí zkoušek Kalifornský poměr únosnosti, míra namrzavosti zemin a odolnost proti drcení metodou Los Angeles.
Charakteristické vlastnosti směsných recyklátů pro spodní stavbu pozemních komunikací
Junek, Lumír ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část popisuje výrobu, využitelnost a ekonomické zhodnocení stavebních recyklátů vůči běžným přírodním materiálům. Následně popisuje potřebné laboratorní zkoušky, které zkoumají jeho vlastnosti pro užití těchto materiálů do pozemních komunikací. V poslední kapitole se práce zabývá zahraničními zkušenostmi s využitím směsných stavebních recyklátů pro dopravní stavby. Praktická část zkoumá vlastnosti daných recyklátu pro jejich použití do aktivní zóny pomocí zkoušek míry namrzavosti zemin, Kalifornského poměru únosnosti a okamžitého indexu únosnosti.
Směsný stavební recyklát pro zemní tělesa pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce řeší využití směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část postupně popisuje výrobu a využitelnost stavebních recyklátů a také ekonomické zhodnocení vůči běžně užívaným přírodním materiálům. Hlavním bodem teoretické části je využití směsného recyklátu do podloží vozovek se zvýšenou pozorností na užití do aktivní zóny pozemní komunikace. Dále popisuje laboratorní zkoušky, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností recyklátů a problematické vlastnosti, které mohou ovlivnit životnost stavebního díla. V samostatné kapitole uvádí zahraniční zkušenosti s užitím stavebních recyklátů pro budování dopravních staveb. Praktická část ověřuje vhodnost směsného stavebního recyklátu do aktivní zóny pomocí zkoušek Kalifornský poměr únosnosti, míra namrzavosti zemin a odolnost proti drcení metodou Los Angeles.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.