Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Směsný recyklát do podloží vozovek pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce rešeršní formou zpracovává produkci stavebních a demoličních odpadů a jejich následnou proměnu ve výsledný recyklát a jeho možné využití v pozemních komunikacích. Pozornost je soustředěna na využití směsného recyklátu do podloží vozovek a charakteristiku zkoušek, které je nutné provést před jeho zabudováním do vozovek. Další kapitoly jsou věnovány problematickým vlastnostem recyklátů, zahraničním zkušenostem s využitím směsného recyklátu při výstavbě a možnostem vývoje jeho vlastností. Praktická část ověřuje vhodnost směsného recyklátu do podloží vozovek pomocí laboratorních zkoušek. Zkoušky jsou provedeny na jednotlivých směsích směsného recyklátu s cementem, vysokopecní struskou nebo cementovými odprašky v různém procentuálním zastoupení. Výsledky jsou poté porovnány a je vyhodnoceno, které směsi vykazují nejlepší vlastnosti. Součástí praktické části je také ekonomické zhodnocení těchto směsí vůči běžně užívaným materiálům.
Směsný stavební recyklát pro zemní tělesa pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce řeší využití směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část postupně popisuje výrobu a využitelnost stavebních recyklátů a také ekonomické zhodnocení vůči běžně užívaným přírodním materiálům. Hlavním bodem teoretické části je využití směsného recyklátu do podloží vozovek se zvýšenou pozorností na užití do aktivní zóny pozemní komunikace. Dále popisuje laboratorní zkoušky, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností recyklátů a problematické vlastnosti, které mohou ovlivnit životnost stavebního díla. V samostatné kapitole uvádí zahraniční zkušenosti s užitím stavebních recyklátů pro budování dopravních staveb. Praktická část ověřuje vhodnost směsného stavebního recyklátu do aktivní zóny pomocí zkoušek Kalifornský poměr únosnosti, míra namrzavosti zemin a odolnost proti drcení metodou Los Angeles.
Směsný recyklát do podloží vozovek pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce rešeršní formou zpracovává produkci stavebních a demoličních odpadů a jejich následnou proměnu ve výsledný recyklát a jeho možné využití v pozemních komunikacích. Pozornost je soustředěna na využití směsného recyklátu do podloží vozovek a charakteristiku zkoušek, které je nutné provést před jeho zabudováním do vozovek. Další kapitoly jsou věnovány problematickým vlastnostem recyklátů, zahraničním zkušenostem s využitím směsného recyklátu při výstavbě a možnostem vývoje jeho vlastností. Praktická část ověřuje vhodnost směsného recyklátu do podloží vozovek pomocí laboratorních zkoušek. Zkoušky jsou provedeny na jednotlivých směsích směsného recyklátu s cementem, vysokopecní struskou nebo cementovými odprašky v různém procentuálním zastoupení. Výsledky jsou poté porovnány a je vyhodnoceno, které směsi vykazují nejlepší vlastnosti. Součástí praktické části je také ekonomické zhodnocení těchto směsí vůči běžně užívaným materiálům.
Směsný stavební recyklát pro zemní tělesa pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce řeší využití směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část postupně popisuje výrobu a využitelnost stavebních recyklátů a také ekonomické zhodnocení vůči běžně užívaným přírodním materiálům. Hlavním bodem teoretické části je využití směsného recyklátu do podloží vozovek se zvýšenou pozorností na užití do aktivní zóny pozemní komunikace. Dále popisuje laboratorní zkoušky, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností recyklátů a problematické vlastnosti, které mohou ovlivnit životnost stavebního díla. V samostatné kapitole uvádí zahraniční zkušenosti s užitím stavebních recyklátů pro budování dopravních staveb. Praktická část ověřuje vhodnost směsného stavebního recyklátu do aktivní zóny pomocí zkoušek Kalifornský poměr únosnosti, míra namrzavosti zemin a odolnost proti drcení metodou Los Angeles.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.