Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Šrámek, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní metody a principy, které se využívají k prezentaci společnosti a jejich produktů prostřednictvím internetu. Autor se v ní teoreticky zaměřuje na základní grafické prvky webdesignu, psychologické působení barev a tvarů, reklamu a marketing. Velká pozornost je dána především prezentaci společnosti a jejich produktů. Jaké techniky se používají při prezentaci produktů na internetu. Velký důraz je kladen na grafické zpracování prezentace a vhodnost výběru grafických formátů pro prezentaci produktů. Následně se autor zmiňuje o standardech, které jsou používané na internetu, a které by společnosti měly dodržovat. V práci je část textu věnována i statistikám návštěvnosti, nakupování na internetu a na to, jaké atributy by webové prezentace měly splňovat podle vybrané analýzy. V praktické části práce autor analyzuje vybrané webové prezentace společností a jejich produktů. Následně se autor zaměřuje na výhody, nedostatky a vytváří doporučení ke zlepšení webové prezentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.