Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.