Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv reklamy na formování stravovacích návyků u dětí
Vašíčková, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda má reklama vliv na formování stravovacích návyků u dětí. Teoretická část této práce se zaměřuje na pojem reklamy jako takové, na její druhy, typy a nejúčinnější reklamní média. Popisuje efekty reklamy zaměřené na děti, tj. na pozitiva takové reklamy, ale zároveň i na možná rizika reklamy zaměřené na děti. Dále teoretická část práce obsahuje etické a právní aspekty marketingu cíleného na děti. V neposlední řadě se tato část práce zabývá zdravým životním stylem včetně stravování, které se vztahuje k reklamě cílené na děti. V praktické části následuje sekundární výzkum v oblasti vlivu reklamy na formování stravovacích návyků u dětí. Dále se v rámci praktické části zabývám vlastní výzkumnou činností. Na základě dotazníkového šetření jsem získala data od žáků základních škol, na základě těchto dat analyzuji vliv reklamy na formování jejich stravovacích návyků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.