Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mediální komunikace podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout kroky pro splnění strategických požadavků firmy na zvýšení povědomí o značce a navýšení prodeje jejích produktů. K řešení byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a aplikována metoda integrované marketingové komunikace. Vytvořené řešení poskytuje firmě návrh komunikační kampaně rozšiřující stávající marketingové nástroje o některé metody public relations.
Návrh mediální komunikace podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout kroky pro splnění strategických požadavků firmy na zvýšení povědomí o značce a navýšení prodeje jejích produktů. K řešení byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a aplikována metoda integrované marketingové komunikace. Vytvořené řešení poskytuje firmě návrh komunikační kampaně rozšiřující stávající marketingové nástroje o některé metody public relations.
Evaluation of the economic development and a proposal of a strategy for financial management of a chosen company
Staník, Sebastian ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomický vývoj vybrané firmy na základě strategické a finanční analýzy, v letech 2010 až 2014, z pohledu vlastníka. Taktéž identifikovat silné a slabé stránky firmy, předpovědět budoucí vývoj podniku a navrhnout strategii finančního řízení. Bakalářská práce se skládá z dvou částí. V první teoretické části jsou popsány a vysvětleny jednotlivé metody finanční a strategické analýzy, které jsou použité při výpočtech. V druhé praktické části jsou využity poznatky z teoretické části k provedení analýzy vybrané firmy. Praktická část je doplněna o tabulky a obrázky. V závěru bakalářské práce jsou zahrnuty výsledky finanční a strategické analýzy, pomocí kterých jsou identifikovány silné a slabé stránky firmy, na základě kterých si společnost drží stabilní pozici na trhu, a to navzdory silné konkurenci. S budoucím využitím příležitostí, které se nabízejí, si firma upevní ještě více svojí pozici na trhu a také si vytvoří prostor pro její růst. Tato analýza je určená pro vlastníky firmy, kteří mohou být spokojeni s její finanční situací, jelikož vykazuje dostatečnou rentabilitu, tvoří hodnotu a nehrozí jej bankrot. Výsledky finanční analýzy taktéž poukázaly na některé problémové oblasti, na které by se měla firma do budoucna zaměřit. Jedná se problém s nedostatečnou likviditou, rizikové řízení čistého pracovního kapitálu a velké množství zásob na skladě. Navzdory některým problémovým oblastem se firma v mezipodnikovém porovnání s její největší konkurencí umístila na druhém místě.
Vyhodnocení a návrh finanční strategie společnosti Profil Nábytek, a.s.
Bártlová, Markéta ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Kouklík, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na základě strategické a finanční analýzy vyhodnotit dosavadní finanční řízení společnosti Profil Nábytek, a. s. v letech 2008-2013, identifikovat silné a slabé stránky finančního hospodaření s ohledem na konkurenci, určit předpoklady budoucího vývoje a navrhnout doporučení pro budoucí finanční řízení. Práce je složena ze dvou částí. První teoretická část práce je věnována popisu použitých metod, teorií i poznatků z oblasti strategické i finanční analýzy. Obsahem druhé praktické části je aplikace teoretických metod a poznatků na konkrétní analyzovaný podnik, včetně grafického znázornění dosažených výsledků a příslušných komentářů. V závěrné části dochází ke shrnutí výsledků analýzy a identifikaci silných a slabých stránek podniku, podle kterých společnost obstála v dosavadním těžkém období, její situace se stabilizovala a je připravena na očekávaný vzestup celého odvětví výroby nábytku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.