Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podniková identita a image neziskové organizace
Kocourková, Adéla ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Metodická část vymezuje cíle, použité metody a respondenty práce. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace a její část, která je předmětem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je rozděleno na dvě části, a to na analýzu identity pomocí kvalitativního výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a analýzu image pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.