Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business opportunities on the fair trade market in France
Ducruix, Charles-Andre ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Cílem práce je nalézt různé podnikatelské příležitosti na francouzském trhu "fair trade". Fair trade, který vznikl v polovině 20. století, je zaměřen na zlepšení obchodních relací výrobců. Od začátku 90. let, fair trade ve Francii silně vzrostl a obchodníci se o něj začali zajímat. Nyní lze identifikovat tři základní součásti tohoto růstu: uvedení nových produktů fair trade na trh, rozvoj nové distribuční sítě a rozšíření cílových skupin (velký potenciál mají skupiny "mladí lidé" a "podniky"). Nicméně je nutno kriticky analyzovat některé faktory tohoto úspěchu -- například je nezbytné zaměřit se na komunikaci nebo maximalizovat to, jak je výrobek "vidět" na prodejně.
Podnikatelský plán
Nedorost, Milan ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Hlavním záměrem této práce je přiblížit proces sestavování podnikatelského plánu. V teoretické části je na základě znalostí nabytých z odborné literatury sestaven výčet a detailní popis náležitostí, které by v žádném podnikatelském záměru neměli chybět. S využitím této teoretické "příručky" je v praktické části sestaven konkrétní podnikatelský plán zaměřený na rozšíření nabídky již existující poradenské společnosti o služby energetické optimalizace budov. Realizací plánu postupně zjistíme, zda je naše počáteční vidina podnikatelské příležitosti založená na využité mezery v nově se rozvíjejícím trhu opravdu životaschopná nebo zda projekt nemá šanci na přežití.
Podnikatelské, ekonomické a kulturní zvláštnosti Aljašky
Šimková, Romana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této práce je přiblížit, definovat, analyzovat a popsat kulturní, ekonomické a podnikatelské prostředí Aljašky. Práce se ve třech kapitolách postupně věnuje všem těmto prostředím. V první kapitole se věnuji kulturnímu prostředí Aljašky. Ve druhé kapitole blíže definuji a popisuji ekonomické prostředí Aljašky. Popisuji zde hlouběji ekonomické prostředí Aljašky a v druhé části této kapitoly se věnuji dvěma nejvýznamějším průmyslům na Aljašce. Ve třetí kapitole se zabývám podnikatelským prostředím na Aljašce. Na konci této kapitoly přibližuji podnikatelské příležitosti na Aljašce.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Polska
Kuncířová, Hana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Dedek, Karel (oponent)
Práce charakterizuje sektory polské ekonomiky, shrnuje poznatky z obchodního a podnikatelského prostředí Polska a analyzuje diplomatické, politické, investiční a obchodní česko-polské vztahy. Podrobněji se věnuje specifikům obchodního jednání a popisuje důležité rozdíly mezi českou a polskou kulturou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.