Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business opportunities on the fair trade market in France
Ducruix, Charles-Andre ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Cílem práce je nalézt různé podnikatelské příležitosti na francouzském trhu "fair trade". Fair trade, který vznikl v polovině 20. století, je zaměřen na zlepšení obchodních relací výrobců. Od začátku 90. let, fair trade ve Francii silně vzrostl a obchodníci se o něj začali zajímat. Nyní lze identifikovat tři základní součásti tohoto růstu: uvedení nových produktů fair trade na trh, rozvoj nové distribuční sítě a rozšíření cílových skupin (velký potenciál mají skupiny "mladí lidé" a "podniky"). Nicméně je nutno kriticky analyzovat některé faktory tohoto úspěchu -- například je nezbytné zaměřit se na komunikaci nebo maximalizovat to, jak je výrobek "vidět" na prodejně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.