Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řídicí systém pro závodní pneumatický monopost
Kaderka, Jakub ; Novák, Lukáš (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem řídicího systému pro studentské pneumaticky poháněné závodní vo- zidlo Falcon. Navrhovaný systém je pro zvýšení spolehlivosti a udržovatelnosti rozdělen do 4 samostatných bloků - jednotka řízení pohonu, napájecí zdroj, modul pro interakci s uživatelem a rychloměr. Tyto moduly jsou propojeny sběrnicí CAN, pro kterou byl vyvinut vlastní komunikační protokol optimalizovaný pro jednoduchost implementace a rychlost přenosu dat. Mimo samotného řízení pneumatického okruhu umožňuje elektronika měření provozních údajů vozidla (tlaky v různých místech okruhu, rychlost, ujetá vzdálenost, atd.). Tyto hodnoty jsou ukládány na SD kartu a volitelně odesílány bezdrátově do počítače. Druhá část práce se zaměřuje na popis řídicího programu a jeho funkčních bloků. Pro účely ladění byl vyvinut systém zpracování a odesílání sytémových výpisů, všechny zprávy z jednotli- vých modulů jsou ukládány na SD kartu pro pozdější analýzu. Pro základní programové bloky byly napsány jednotkové testy pro automatické testování. Vozidlo Falcon s touto elektronikou se v květnu 2019 zúčastnilo závodů pořádaných firmou Aventics, kde se umístilo v závodu na dojezd na 8. místě a v závodu na akceleraci na 7. místě.
Řídicí systém pro závodní pneumatický monopost
Kaderka, Jakub ; Novák, Lukáš (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem řídicího systému pro studentské pneumaticky poháněné závodní vo- zidlo Falcon. Navrhovaný systém je pro zvýšení spolehlivosti a udržovatelnosti rozdělen do 4 samostatných bloků - jednotka řízení pohonu, napájecí zdroj, modul pro interakci s uživatelem a rychloměr. Tyto moduly jsou propojeny sběrnicí CAN, pro kterou byl vyvinut vlastní komunikační protokol optimalizovaný pro jednoduchost implementace a rychlost přenosu dat. Mimo samotného řízení pneumatického okruhu umožňuje elektronika měření provozních údajů vozidla (tlaky v různých místech okruhu, rychlost, ujetá vzdálenost, atd.). Tyto hodnoty jsou ukládány na SD kartu a volitelně odesílány bezdrátově do počítače. Druhá část práce se zaměřuje na popis řídicího programu a jeho funkčních bloků. Pro účely ladění byl vyvinut systém zpracování a odesílání sytémových výpisů, všechny zprávy z jednotli- vých modulů jsou ukládány na SD kartu pro pozdější analýzu. Pro základní programové bloky byly napsány jednotkové testy pro automatické testování. Vozidlo Falcon s touto elektronikou se v květnu 2019 zúčastnilo závodů pořádaných firmou Aventics, kde se umístilo v závodu na dojezd na 8. místě a v závodu na akceleraci na 7. místě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.