Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emulátor herní konzole Playstation 1 s vyšším renderovacím rozlišením
Stupka, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zvýšením vizuální věrnosti v emulaci systému PlayStation 1 zavedením pokročilých vykreslovacích technik pro výstup ve vyšším rozlišení. Studie začíná důkladnou analýzou původní hardwarové architektury a identifikací komponent ovlivňujících grafický výstup. Výzkum se zaměřuje na vývoj vlastního emulátoru a zabývá se problémy spojenými se zvýšením rozlišení grafiky při zachování kompatibility se stávajícím herním softwarem. Výsledky poskytují cenné poznatky pro nadšence retro her a výzkumné pracovníky a ukazují úspěšnou implementaci emulátoru PlayStation 1 s vyšším rozlišením vykreslování pro zachování odkazu klasických her.
Game with Haptic Feedback
Prokofiev, Oleksandr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polášek, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor's thesis details the creation of a digital game called "Cut the Red!" that integrates haptic feedback technology. The game is a 3D puzzle game developed using Unity, and its objective is to defuse a bomb by resolving various mini-games. The thesis includes an introduction to the gaming industry and its history, an exploration of modern alternative approaches to user interface, and their application in game controllers. Additionally, it details the process of creating a game design document and explains the implementation of various game elements. The game is then tested in a short user study to gather feedback on its mechanics and overall player experience.
Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu
Gregor, Filip ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: Analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu se věnuje případu doposud největšího úniku uživatelských informací na Internetu. V úvodu práce je nastíněna historie vývoje konzolí PlayStation a zmapovány hlavní pokusy o "odemknutí" systému třetí generace konzole hackery. Následující část představuje samotnou službu PlayStation Network, jejíž uživatelé byli díky útoku v ohrožení ztráty své online identity a chronologicky popisuje průběh prolomení ochrany konzole včetně následného odcizení uživatelských údajů. Detailně se také věnuje případu hackera s přezdívkou GeoHot, jehož spor se společností SONY zavdal hackerské komunitě podnět k zahájení odvetných aktivit, v důsledku vedoucích až ke zmíněné ztrátě dat osobního charakteru. Další část práce přibližuje problematiku vzniku digitální identity a její ochrany, dává nahlédnout do historie utváření hackerské komunity a blíže vysvětluje fenomén existence a vnímání termínu hacker v kontextu vývoje Internetu. Závěrečná část se věnuje analýze vybraných diskuzních příspěvků pod tematicky relevantními články, rozebírá je z hlediska obsahového významu, informačního sentimentu i používaného jazyka a předkládá čtenáři zjištěné závěry. Součástí práce je také...
Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu
Gregor, Filip ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Ukradeno 77 milionů účtů služby PlayStation Network, týká se nás to?: Analýza internetových diskuzí pod články týkajícími se tématu se věnuje případu doposud největšího úniku uživatelských informací na Internetu. V úvodu práce je nastíněna historie vývoje konzolí PlayStation a zmapovány hlavní pokusy o "odemknutí" systému třetí generace konzole hackery. Následující část představuje samotnou službu PlayStation Network, jejíž uživatelé byli díky útoku v ohrožení ztráty své online identity a chronologicky popisuje průběh prolomení ochrany konzole včetně následného odcizení uživatelských údajů. Detailně se také věnuje případu hackera s přezdívkou GeoHot, jehož spor se společností SONY zavdal hackerské komunitě podnět k zahájení odvetných aktivit, v důsledku vedoucích až ke zmíněné ztrátě dat osobního charakteru. Další část práce přibližuje problematiku vzniku digitální identity a její ochrany, dává nahlédnout do historie utváření hackerské komunity a blíže vysvětluje fenomén existence a vnímání termínu hacker v kontextu vývoje Internetu. Závěrečná část se věnuje analýze vybraných diskuzních příspěvků pod tematicky relevantními články, rozebírá je z hlediska obsahového významu, informačního sentimentu i používaného jazyka a předkládá čtenáři zjištěné závěry. Součástí práce je také...
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.