Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie vybrané sítě hotelů v oblasti společenské odpovědnosti firem
Abbaszade, Kamilla
Abbaszade, K. Strategie vybrané sítě hotelů v oblasti společenské odpovědnosti firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022 Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem v hotelové síti a její cílem je zhodnotit aktuální stav ve společnosti OREA s.r.o. a následně navrhnout aktivity pro zlepšení situace. Na začátku práce jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Následuje popis vybrané metodiky a analýza výsledků výzkumu, který byl proveden pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci hotelů. Na závěr byla uvedena doporučení pro zlepšení strategií společenské odpovědnosti.
Implementace a přínosy společenské odpovědnosti firem v bankovním sektoru
Kurucová, Iveta
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění a porovnání stavu implementace konceptu společenské odpovědnosti ve slovenské VÚB bance a české ČSOB bance. Dílčím cílem práce je analýza přínosů a rizik CSR aktivit těchto dvou bank. Vyhodnocení proběhlo na základě komparace hlavních CSR aktivit bank, které byli zjištěny z veřejně dostupných výročních zpráv. Z komparace vyplynulo, že obě dvě banky jsou ve všech třech pilířích CSR téměř na stejné úrovni a koncept CSR mají velmi dobře zapracovaný do svého podnikání. V části doporučení byly zhodnoceny přínosy a rizika CSR aktivit a navrhnuté další společensky odpovědné aktivity, které by banky mohly začlenit mezi svoje aktivity.
Společenská odpovědnost firmy PRIA Systém s.r.o.
Janečka, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Teoretická část vysvětluje základní pojmy pro pochopení problematiky. Cílem práce je zanalyzování stávající společenské odpovědnosti vybrané firmy a následný návrh aktivit pro rozvoj v této oblasti. Návrhy projektů jsou poskytnuty ke zpětné vazbě zaměstnancům a vedení společnosti. Na závěr je firmě doporučeno jak dále postupovat v této sféře.
Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh s. r. o.
Karásková, Anna
KARÁSKOVÁ, Anna. Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2020. Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem, která představuje dobrovolné jednání společností ve prospěch svých stakeholderů, nad rámec zákonných nařízení. Cílem je na základě zvolené metodiky navrhnout pro Centrum Letokruh, s. r. o. vhodnou CSR strategii. S ohledem na silné a slabé stránky v jednotlivých pilířích navrhnout konkrétní CSR aktivity, které budou po implementaci zvyšovat společensky odpovědné chování společnosti. V závěru práce jsou vybrané doporučení ekonomicky zhodnoceny.
Doporučení rozvoje společensky odpovědného podnikání firmy DŘEVOČAL s.r.o.
Stiskálková, Nikola
Tato bakalářská práce popisuje koncept společenské odpovědnosti firem. V rámci literární rešerše je popsán vývoj, oblasti a znaky konceptu. Dále tato část obsahuje popis současného stavu společenské odpovědnosti firem na území České republiky i s organizacemi, které zde působí. Vlastní práce je zaměřena na firmu DŘEVOČAL s.r.o. a má za cíl zanalyzovat současný stav společenské odpovědnosti této firmy a následně navrhnout doporučení pro rozvoj společensky odpovědného podnikání, které obsahuje kalkulaci nákladů.
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Konečná, Julie
Konečná, J. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Jejím cílem bylo navrhnout vhodnou společensky odpovědnou strategii pro městskou příspěvkovou organizaci TIC BRNO. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o domácí i zahraniční literaturu. Praktická část vychází z kvalitativního sběru dat prostřednictvím strukturovaného rozhovoru se zástupkyní TIC BRNO. Na základě získaných informací byla formulována strategie společenské odpovědnosti spolu s konkrétními kroky implementace v této oblasti, které pomohou TIC BRNO zlepšit povědomí o společenské odpovědnosti v organizaci a zvýšit míru angažovanosti v této oblasti.
Spolupráce ziskového a neziskového sektoru v oblasti CSR
Peterová, Tereza ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Tereza (oponent)
Předložená diplomová práce se bude zabývat spoluprací ziskového a neziskového sektoru v oblasti společenské odpovědnosti firem. Teoretická část bude rozdělena na tři hlavní kapitoly, ve kterých bude nejprve představen teoretický konceptuální rámec neziskového sektoru. Posléze bude za pomocí analýzy odborné literatury představen pojem společenská odpovědnost organizací tak, jak je chápán dnes. Především bude tato část práce soustředěna na potenciální přínosy implementace CSR strategií v organizacích. Poslední kapitola se bude zabývat aktéry, kteří se mohou angažovat na poli společenské odpovědnosti a bude v ní vysvětleno, jakým způsobem může docházet k propojení aktérů na bázi CSR v rámci mezisektorové spolupráce. V empirické části práce se podíváme na to, jakým způsobem koncept CSR implementuje firma Albert s.r.o. ve spolupráci s Nadačním fondem Albert do své činnosti, jaké aktivity v rámci spolupráce probíhají a co oběma aktérům přináší.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Odporučenie rozvoja společenskej zodpovednosti internetového obchoda s kozmetikou
Zámečníková, Iveta
Zámečníková, I. Doporučení rozvoje společenské odpovědnosti internetového obchodu s kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro rozvoj společensky odpovědných aktivit v internetovém obchodě s kosmetikou Notino. V literární rešerši je popsán koncept společenské odpovědnosti a pojmy s ním související. Vlastní práce je zaměřena na analýzu společenské odpovědnosti firmy Notino na základě dostupných informací a informací získaných pomocí kvalitativních rozhovorů. S pomocí informací získaných z analýzy a výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní aktivity pro rozvoj společenské odpovědnosti ve firmě.
Návrh CSR strategie ve vybraném podniku
Vaněk, Patrik
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Společenská odpovědnost je jednání firem v prospěch svých stakeholderů nad rámec legislativy, s čímž souvisí odpovědnost firmy za své chování a dopad podnikatelské činnosti na společnost. Cílem práce je, na základě metody Triple Bottom Line, navrhnout vhodnou strategii pro podnik ONIO, s. r. o., a konkrétní aktivity v oblasti CSR. Klíčové doporučené aktivity jsou ekonomicky zhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.