Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.
Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Šantrůčková, Andrea ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část se pohybuje na hraně dvou prvních částí, neboť se jedná o ryze českou značku, ale často je považována za italskou. Třetí otázka mě zaujala díky tomu, že ne každý český spotřebitel ví, že se jedna o českou značku s italským jménem. Tuto svoji domněnku bych chtěla podložit veřejným průzkumem.
Ocenění firmy Pietro Filipi, s.r.o.
Marešová, Markéta ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovit hodnotu českého oděvního podniku Pietro Filipi s.r.o. k datu ocenění 30. 11. 2012 s využitím výnosové metody DCF entity. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní pojmy teorie oceňování podniku, základní výpočty, metody a postupy nutné pro stanovení hodnoty společnosti. Druhá část práce je zaměřena aplikaci teoretických postupů na podmínky společnosti. Obsahuje představení oceňovaného podniku, strategickou analýzu vyjadřující postavení podniku na trhu a vyhodnocení jeho konkurenceschopnosti a finanční analýzu zhodnocující dosavadní finanční situaci společnosti. Výsledky těchto analýz slouží k prognóze generátorů hodnoty, které jsou hlavními determinanty pro oceňování podniku. Po sestavení finančního plánu je společnost oceněna zvolenou metodou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.