Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní OpenGL demo
Chukir, Patrik ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje implementaci jednoduché 3D hry pomocí OpenGL. Věnuje se návrhu aplikace a konkrétní implementaci, která je výstupem této práce. V textu práce je popsán postupně způsob použití knihoven Assimp , Bullet a IrrKlang .  Assimp pro načítání souborů formátu . dae a . obj . Bullet pro zachytávání kolizí a fyziku scény. A IrrKlang jako nástroj pro 3D ozvučení. Dále se práce podrobně věnuje osvětlení, stínům a implementaci Skeleton animation . Část práce je taky věnovaná použité implementaci skyboxu a střídání dne a noci. V poslední kapitole jsou potom popsány výkonnostní testy výsledné implementace.
Rychlý průsečík paprsku se scénou
Stříž, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Zobrazení scény metodou sledování paprsku patří k používaným zobrazovacím metodám. Ačkoliv se nejedná o fotorealistickou zobrazovací metodu, poskytuje výstup s vysokou kvalitou obrazu. Její nevýhodou je značná výpočetní náročnost, proto se v praxi používají různé optimalizace. Práce se zabývá optimalizací dělením prostoru, konkrétně pomocí BSP a KD stromů a jejich vzájemným srovnáním.
Interaktivní OpenGL demo
Chukir, Patrik ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje implementaci jednoduché 3D hry pomocí OpenGL. Věnuje se návrhu aplikace a konkrétní implementaci, která je výstupem této práce. V textu práce je popsán postupně způsob použití knihoven Assimp , Bullet a IrrKlang .  Assimp pro načítání souborů formátu . dae a . obj . Bullet pro zachytávání kolizí a fyziku scény. A IrrKlang jako nástroj pro 3D ozvučení. Dále se práce podrobně věnuje osvětlení, stínům a implementaci Skeleton animation . Část práce je taky věnovaná použité implementaci skyboxu a střídání dne a noci. V poslední kapitole jsou potom popsány výkonnostní testy výsledné implementace.
Rychlý průsečík paprsku se scénou
Stříž, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Zobrazení scény metodou sledování paprsku patří k používaným zobrazovacím metodám. Ačkoliv se nejedná o fotorealistickou zobrazovací metodu, poskytuje výstup s vysokou kvalitou obrazu. Její nevýhodou je značná výpočetní náročnost, proto se v praxi používají různé optimalizace. Práce se zabývá optimalizací dělením prostoru, konkrétně pomocí BSP a KD stromů a jejich vzájemným srovnáním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.