Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová platforma pro tvorbu her
Gulán, Filip ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je návrh a realizácia modernej webovej platformy pre tvorbu hier. Webová platforma je určená, ako pre vývojárov HTML5/Javascript hier, tak aj pre hráčov týchto hier. Súčasťou práce je okrem webového portálu aj API, ktoré sprístupňuje služby webového portálu vývojárom hier. Táto platforma je na serverovej strane postavená na skriptovacom jazyku PHP za použitia rámca Nette. Na klientskej strane je využité HTML, CSS, Javascript a pre účely responzívneho dizajnu je využívaný frontendový rámec Bootstrap. Hra, ktorá demonštruje API, je napísaná v jazyku Javascript s využitím rámca Phaser.
Využití HTML5 pro tvorbu 2D her
Dědek, Martin ; Ženíšek, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Cílem práce je zpracovat možnosti využití HTML5 pro vývoj 2D her. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou definovány základní pojmy a představeny technologie dostupné v HTML5, které jsou pro tvorbu her využitelné. Zde se práce soustředí hlavně na element canvas a možnosti herního ovládání. Na tento teoretický úvod navazuje stručný přehled nejpoužívanějších frameworků a knihoven. Všechny poznatky jsou uvedeny v kontext v praktické částí, která se zabývá vlastním návrhem a implementací jednoduchých her. Každá hra využívá jiný postup nebo technologii, popsanou v teoretické části. Jedna z her slouží jako ukázka práce s frameworkem Phaser.
Webová platforma pro tvorbu her
Gulán, Filip ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je návrh a realizácia modernej webovej platformy pre tvorbu hier. Webová platforma je určená, ako pre vývojárov HTML5/Javascript hier, tak aj pre hráčov týchto hier. Súčasťou práce je okrem webového portálu aj API, ktoré sprístupňuje služby webového portálu vývojárom hier. Táto platforma je na serverovej strane postavená na skriptovacom jazyku PHP za použitia rámca Nette. Na klientskej strane je využité HTML, CSS, Javascript a pre účely responzívneho dizajnu je využívaný frontendový rámec Bootstrap. Hra, ktorá demonštruje API, je napísaná v jazyku Javascript s využitím rámca Phaser.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.